[ליצירה]
ועד שזה יקרה, התנגני קטנה אחת,
הקשיבי לקול הקורא לך ממרחק הזמן והבקעה,
הצמיחי כנפיים לגעגועים, ועופי אל ראש ההר
משם אפשר לראות, מה שמכאן עדיין לא רואים...
אהבתי אלייך:)
כּנרת~~
[ליצירה]
אכן הכותבת מצליחה לרגש על אף מיעוט המילים, דבר שמצביע על איכותו הגבוהה של השיר. אהבתי מאוד את הבית הראשון. הבית השני יכול להיות טוב יותר. השורה השלישית נראית לי ארוכה מידי מבחינת מספר ההברות ופוגמת במבנה, בהתאמה לבית הראשון. אבל למרות זאת השיר נוגע ומלא רגש.
[ליצירה]
שיר עמוק וכואב..אפשר לראות את הגעגוע ממש דרך כל מילה..
המילים נבחרו בקפידה כזאת שנותנת הרגשה של עצב מיוחד כזה.
יפהיפה..
תמשיכי לכתוב,את טובה בזה..
מקסים!:)
[ליצירה]
ערוגה-
*בקשר לסוגריים, בתור קוראת את צודקת, ואשנה את זה, פשוט זה לא הרעיון המרכזי, אלא החנית, המכה, וגם המשך השיר מדבר עליה(על החנית) וזה לא מסתדר מבחינה לשונית.
*ממבט עיני, הקטנה, הנרמסת, הם מסמלים רוע, שחור, טומאה, בלי פנים, "ללא שם" ,
[ליצירה]
מסכים ומצטרף אל דעתו של ישי בדברים הטובים
שלו על השיר.
שיר יפיפה המרמז על גדלות או אופוריה, כאשר ההתעוררות ממנה היא קשה וכואבת לאחר מכן.
אהבתי ואהדתי את השיר מאד.
תודה: חיים
[ליצירה]
אההה... רגשות מטריפות. נפלא!
* הסיום הזה, בניחוח שיר השירים משהו, עשה לי את כל הקטע. יפה עשית!
* כל כך כנה... הדברים הכי פשוטים שכולנו מכירים, שחולפים מול עינינו/אפינו/ליבינו כמשב רוח סתמי מודגשים אצלך ביופי כה רב. קבלי צל"ש.
* כתיבה הרבה יותר חביבה וזורמת. כל הכבוד!
אכן התחדשות. שנזכה כולנו ל"חדש ימינו כקדם".
תודה!
[ליצירה]
יפה!
קטעים הם דברים מאד חופשיים, ולכן תגובותיי יהיו חופשיות.
* חייבים להתייחס לתוכן - והוא כה נכון. אני מרגיש זאת בעצמי. צודקת בגדול...
* סיום טוב וחסר פגם.
* יש מקום קצת להוסיף לכתיבה... אבל עזבי זאת. זה יבוא עם הזמן. יכול להיות שאני פשוט לא יכול לראות זאת בקטע קצר זה. את כותבת נפלא כרגע, ויש לך את זה. המשיכי - לקרוא, לכתוב, ולהאיר את עיניי ביצירות נוגעות וישירות!
תודה!
[ליצירה]
אני כידוע אוהבת את מוטיב הלב...
ממש שונה משאר השירים שלך(כמה שאני זוכרת)
* השיר הזה מתחלק לשניים- לשפה הגבוהה יותר(העצב חונק...) ולת'כלס(אני לא שר...) ונראה לי שאפשר לעשות את המעבר למעודן יותר, כי זה קצת חד מידי לדעתי.
ו... נראה לי שלב זה משהו, לא מישהו, זה משהו ממך, חלק ממך.
תודה קטנה.
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
תודה למגיבים. שימחתם אותי.
אביטל, זו לא הייתה כוונתי בשיר, זה שיר ביקורת כלפי עצמי, שאפ'חד לא יבין לא נכון.
ו... לא אהבתי את הציניות שבדברייך.