נקדים ונומר
כי לאור הדברים שבהמשך, מוצע לשקול שינוי
בדמות עדכון
זה "הרחמן" - נושאו של מאמר יפה זה
במקום : "הרחמן יקים לנו את סוכת דוד הנופלת"
יבוא : " הרחמן יקומם ויבנה את סוכת דוד המוקמת
ויבניה בנין עד לכלל ימי עולם".
אם כן הביטוי "סוכת דוד" איננו כתחליף לבית דוד.
אלא מסמן הוא שלב מקדמי של תהליך הגאולה.
מלכות דוד מלווה כך או אחרת את כל תהליכי הגאולה.
בשלבי האתחלתא בה אנו מצויים עתה
משולה אותה המלכות כ"סוכה"
שכבר הוקמה .[קודם להקמת המדינה הייתה היא בחזקת -"סוכה נופלת]
כיום היא כבר מוקמת.
אומנם מבנה אירעי ואולי רעוע משהו [על כן זקוקים לחסדי שמיים כמצויין בתווך של דברי הנביא]
אך צמוד בצמידות מסוכרנת
עם התפתחותה של הגאולה
לכלל הגאולה השלמה
שאז יתקיים הסיפא למאמר הנביא לאמור
"ובניתיה כימי עולם"
בבחינת בנין עד
קבוע ויציב לעד
משה אהרון
כי לאור הדברים שבהמשך, מוצע לשקול שינוי
בדמות עדכון
זה "הרחמן" - נושאו של מאמר יפה זה
במקום : "הרחמן יקים לנו את סוכת דוד הנופלת"
יבוא : " הרחמן יקומם ויבנה את סוכת דוד המוקמת
ויבניה בנין עד לכלל ימי עולם".
אם כן הביטוי "סוכת דוד" איננו כתחליף לבית דוד.
אלא מסמן הוא שלב מקדמי של תהליך הגאולה.
מלכות דוד מלווה כך או אחרת את כל תהליכי הגאולה.
בשלבי האתחלתא בה אנו מצויים עתה
משולה אותה המלכות כ"סוכה"
שכבר הוקמה .[קודם להקמת המדינה הייתה היא בחזקת -"סוכה נופלת]
כיום היא כבר מוקמת.
אומנם מבנה אירעי ואולי רעוע משהו [על כן זקוקים לחסדי שמיים כמצויין בתווך של דברי הנביא]
אך צמוד בצמידות מסוכרנת
עם התפתחותה של הגאולה
לכלל הגאולה השלמה
שאז יתקיים הסיפא למאמר הנביא לאמור
"ובניתיה כימי עולם"
בבחינת בנין עד
קבוע ויציב לעד
משה אהרון