בהמשך ל"ויגש אליו יהודה", אומר יוסף לאחיו בהמשך לאחר שהתוודע אליהם,
בדיוק באותו הסגנון ובאותו הרעיון לאמור:
"גשו נא אלי - ויגשו ויאמר אני יוסף אחיכם".
ששוב אין לנו אלא הוכחה נוספת שבנסיבות ענין זה : אין "גישה" בהקשר זה
אלא קרבה אינטימית מיוחדת וחיובית של אחווה במיוחד....
ואכן יש מקום להניח בהמשך לאותו הרעיון שמביטויי מהות : של מחד" ויגש
אליו יהודה" ומאידך שהאחים" נגש"ו אל יוסף נגזר גם לשון : "ארץ גושן".
ארץ שהשיבה כביכול את כלל ה"גישות" האינטימית החיובית האחוותית והאחדותית שנאמר :
"וישבת בארץ גושן והיית קרוב אלי..."
שוב "ארץ גושן" ארץ של "גישות אינטימיות רבות להרבות:
ה"קרבה". שבין כל משפחת יעקב
בדיוק באותו הסגנון ובאותו הרעיון לאמור:
"גשו נא אלי - ויגשו ויאמר אני יוסף אחיכם".
ששוב אין לנו אלא הוכחה נוספת שבנסיבות ענין זה : אין "גישה" בהקשר זה
אלא קרבה אינטימית מיוחדת וחיובית של אחווה במיוחד....
ואכן יש מקום להניח בהמשך לאותו הרעיון שמביטויי מהות : של מחד" ויגש
אליו יהודה" ומאידך שהאחים" נגש"ו אל יוסף נגזר גם לשון : "ארץ גושן".
ארץ שהשיבה כביכול את כלל ה"גישות" האינטימית החיובית האחוותית והאחדותית שנאמר :
"וישבת בארץ גושן והיית קרוב אלי..."
שוב "ארץ גושן" ארץ של "גישות אינטימיות רבות להרבות:
ה"קרבה". שבין כל משפחת יעקב