בס"ד.

 

   הנה שוב, שב ומתדפק עלינו "צום תשעה באב.

 ושוב נשפך עלינו מלל רב: על מה ולמה זה הצום. ודומה ששום דבר לא מתחדש בעולמינו. הכל אותן קלישאות נבובות החוזרות וממלאות בריק ממוחזר את הוויית חיינו המשמימה.

 אנו מבלי משים, ממשיכים למעשה לחוג במעגל קסמים של פספוס נורא , כיאה לעם הזה, שעדיין לא הצליח להפנים ולעקל את שנות אלפיים ואת ה"אתחלתא" לתוכה החל זורח.

 והנה מספר אמירות נוקבות המשביתות לכאורה, צומות ושאר שמחות להרהורכם, או שמא לערעורכם. .

  משיח לעולם לא יבוא .

  כי אנו רוצים בו אך לרווחתינו בלבד . לעם ישראל בלבד. והוא בכלל בנסיבותיה של גאולת הקץ, פונקציה גלובלית עם מינוי שממי לגאולה כללית ובראשיתית .

 וכך גם לעולם לא יבנה בית המקדש.

 כי אנו משתוקקים ,לשחזר את חורבנם הרעיוני של שני המקדשים הקודמים , שהם בבחינת תפארת מרוטה  מהדורה נסיונית וראשונית כושלת.

 וכך ההשתוקקות הריטואלית, למקדש של ערכאין, לא תועיל ולא תניב  לעולם  - מקדש של גאולה .

 בית מקדש שלישי, לא בכדי יבנה על ידי שמיים.

 כי מהותו הרעיונית והערכית , תהא כה שונה כמו בריאה בראשיתית חדשה ובהמשך לאותה הבריאה שבספר בראשית, ואשר במרכזה הוא : האדם באשר הוא אדם שנברא בצלם..

 וכך אחיי, יכול, שאנו אף  צמים לשווא .

 כי אנו בכלל לא בכיוון.

 אנו צמים למעשה כיום, בשביל ל"הסתכל" אך אחורה. לעלות גרא ולהציף אל מול עינינו , תמונות גנוזות מעולם של נשיה. תוך תפילה ותחינה להעתקתן של אלו. למעשה, במהדורה שאבד עליה הכלח

  וכך אנו שבים ומפספסים את הגאולה הרלוונטית שבפתח

 זו גם הסיבה העקרית, מדוע עדיין, גם לא השכלנו, להיאחז  במוסד: "הצדקה הגאולית" ושכללנו אותו, כפי המתבקש, ממהלכיה של גאולת הקץ,  לכלל מוסד מופת, הראוי לחיקוי של כל האומות.

 יתר על כן, אומות העולם בתת המודע מחכות וממתינות לאותה "סחורה סגולית" של אותה הברכה  של : "ונברכו בך כל גויי הארץ". וכל עוד מתן יחודי זה לא ינתן להם על ידינו. לא יחדלו הן להציק לנו

   לכן גם אין "צום" אלא ראשי תיבות של : "צדקה ומשפט"......בבחינת זה כנגד זה..

     אם כן על זה הבכי והצום להתעורר לבנות חברת מופת שיסודותיה "צדקה ומשפט", שזה למעשה הבסיס לכל.

 שהרי "צדקה ומשפט" הם גם שני אופניה של "עגלת הגאולה"

     והנותן חמישה לצדקה תבואהו ברכה