[ליצירה]
חביב למדי
אם כי אני לא אחד מאלה שמפחדים שהטכנולוגיה תשתלט בצורה כזאת על האנושות...
יש לי חבר שכתב כמה סיפורים על עולם שכולו מלא בטכנולוגיה ואז יש התפקחות של מישהו שיש עולם אחר, והוא טוב יותר.
עד כמה זה באמת מציאותי? ימים יגידו...
[ליצירה]
123
איזה יופי של מספר
תפסתי לי - זה נהדר
אין לי עכשיו כח וזמן
לחרוז ולשנן שיר קטן
אך אציע ריון מלבב
כדי שממפ"ר לא יעלב
השתדלו מאד, אנא, אנשים
להשאיר לו את המאה חמישים
[ליצירה]
להוי גלוי וידוע לפניכם
מר לי וצר לי, פרצופי מתאדם
על טעות שנפלה בחרוז קודם
כיון שנרשמתי בשמי המלא
ולא תחת כינוי מזויף [ומעולה]
רשם החבר, אחראי הפרחים
את שמי לעיני כל נוכחים
אך אבוי מה אעשה אני
מעדיף את הכינוי על שמי
אז שיניתי את שמי לא מזמן
ליוסף שמח, מנפתלי פרידמן
ולחבר הפורח שבחרוזו הונצח
השם שעלול בעתיד להשכח
אודה על קבלת הפנים הצוהלת
ונדיבותו בלבי כמו אנציח בשלט
ומעתה כדאי שתדעו
שהוא זה אני ואני זה הוא
תם ונשלם לעת עתה
להתראות לכולכם... [חביתה???]
[ליצירה]
יפה מאד
ממש אהבתי את כל הקטע
אבל שתי הערות:
1. היה יכול להיות נחמד להתייחס למספר 0 שהוא המצאה מאוחרת, גילו אותו הרבה אחרי המספרים הטבעיים. הוא המצאה דמיונית. מעניין אותי מה היית כותב על זה.
1.4142135623... לגבי המשפטים בהתחלה - מה הקשר? את השני הצלחתי לקשר לאוטובוס הצפוף, אבל המשפט הראשון? אולי זה קשור לזה ש42 הוא הגימטריא של אוי ואבוי?
[ליצירה]
אני חולק על ממזר בעניין החזרה על המילים "בין מנחה לערבית" בתחילת ובסוף כל שורה. אני מוצא שזה מוסיף.
אבל אני מסכים אתו שאין תחושה שהמשפט האחרון סוגר את העסק.
וברור שהכוונה לקֶשֶר, ואז צריך להחליף בתולה. מניין הגעת לקריאה קָשָר?
תגובות