אתה לא יודע כמה הבנתי והתחברתי...
אני חושבת שכל מי שעבר פרידה מאדם אהוב
יכול להבין אותך...
אוי..הזכרונות האלה..
והמשפט המוכר "היה לנו כלכך טוב"
וההבנה הזאת..שבעצם עבר כל כך הרבה זמן!ועדיין..עדיין משהו חסר!
אבל אני אומרת מניסיון שהזמן הוא כן תרופה לכל הכאבים...לפעמים כיף להתרפק על הכאב אבל יש לנו את הכח לשנות את המציאות שלנו,לצאת מתוך קופסאת העצבות..
בדרך כלל מספיק מאמץ קל ..(למשל לחייך..:)
שמעכשיו תדע רק אושר:)
[ליצירה]
אתה לא יודע כמה הבנתי והתחברתי...
אני חושבת שכל מי שעבר פרידה מאדם אהוב
יכול להבין אותך...
אוי..הזכרונות האלה..
והמשפט המוכר "היה לנו כלכך טוב"
וההבנה הזאת..שבעצם עבר כל כך הרבה זמן!ועדיין..עדיין משהו חסר!
אבל אני אומרת מניסיון שהזמן הוא כן תרופה לכל הכאבים...לפעמים כיף להתרפק על הכאב אבל יש לנו את הכח לשנות את המציאות שלנו,לצאת מתוך קופסאת העצבות..
בדרך כלל מספיק מאמץ קל ..(למשל לחייך..:)
שמעכשיו תדע רק אושר:)
[ליצירה]
תודה לך יוסי ידידי אתה כותב נפלא וממקום מאוד אנושי תמשיך להעלות שירים
ואם תשקיע בהם כזאת אהבה בטוח אני שאלוקים יתן את אשר ביקשת "והרבה יופי ואמת קיימים באמונה"
אל תוותר! ישר כוח!
תגובות