[ליצירה]
נגעות
השיר נוגע במיתרים שבנפש בנימות רוטטות
העברת את החוויה יופי
אבל---
מה מטרתו???
אין בעיה השיר מצויין רק רציתי לומר שאם כשרון כזה אפשר להשפעה ולחשוב איך ניתן במילים לקדם את היהודים לכיוונים טובים לנשב במפרש האומה
אחרת ---
זה בזבוז!!!
אם כן קחי נוצה פשוטה של שכוי וכיתבי באש גחלת מחרט לבבך...
בהצלחה!
[ליצירה]
לא מדוייק שיש בזה כל מה שסיפור צריך.
אומנם זה נחמד ומעניין וקטע טוב למחשבה
אך, לטעמי, זה קצר מדי ולא רואים בסיפור עצמו מספיק התמודדות והתפתחות. אומנם ביחס ליצירות אחרות זה אמין ועוד תכונות טובות, את היצירה נמדוד
לפי מה שהיא. ושוב פעם, לטעמי, זה לא מספק.
ידידיה, המלצה שלי, תמשיך את זה (מהאמצע מההתחלה או מהסוף..) תחשוב עוד, תנסה מדי פעם לחלום את זה, יש לך את זה, אל תוותר!
[ליצירה]
אם את שואלת אותי, אז
דבר ראשון אני מעדיף על פני אלף דימויים ומילים מטשטשות, לתת את המשקל קודם כל על מסר ומומלץ שיהיה ברור.
את זה עשית יפה ואפילו קצת יותר.
"רוצה ששתי כיליותיי מעצמן ינבעו
נהרות נהרות - ימים של תורה"
"רוצה לעשות בדק בית פנימי
בכל תא ותא בגופי ובמחשבותיי"
"ולמצוא, בלי לנבור יותר מידיי
ספר תורה בתוכי
כדי לשכן שם טהרה"
את ממשילה כאן מעולה ופשוט... לדעתי זה הכיוון.
***********************
נדירים הם אלו שעשו תשובה מאהבה. האבות היו כאלה והגיעו למצוות מעצמם דרך זיהוי הערכי-אלוהות שבהם ויכולת יצירה ומימוש. אנחנו צריכים להגיע לערכים של האבות דרך העשייה המצוותית.
בהצלחה
[ליצירה]
אהבתי מאוד
מרוכז מאוד: הטבע והאדם מאוחדים במכסימום.
זה למשל מדוייק מאוד ולא מרושל בכלל (כבר אמרתי- התרשלות זה לא-רע זה הופך לא-פעם לרע)
מה הסיבה שכותבים מרושל? השלמה? יאוש?
בגרות חדשה?
הבית השני גרם לי לחוש במבטך מציץ מבין שיבולים בו. כשקראתי שוב הבנתי למה - שעורה, מגלה מעט, בין השבילים התאחדו אצלי לחוויה מוחשית אחרת. (סתם מעניין)
מומלץ בחום.