באמת?
ואם אכתוב שנמאס
שאתה לא מחדש
שאתה לא מעניין
שאין איש
איש
ששומע לך
האם אז תתייחס?
האם אז תמצמץ?
בוא
בוא אליי ילדון עצלן.
ספר לי שירך
כתוב סיפוריך
הזל
הזל דימעה (אם תוכל)
וחדל.
[ליצירה]
יש לחיות ע"פ העכשיו לא לחכות לזיכרון ולחיות על פיו.
זה לא קל, אך זה אפשרי.
מתחילים מזה ששמים לב שאנחנו נושמים. הרי זה מדהים, לא? נושמים. כל שנייה. זוהי מציאות, זה עכשיו.
אם נתרכז בנשימה נחיה א ת העכשיו.
[ליצירה]
נסו להתנתק מהדעות הדתיות שלכם לרגע.
יש אהבה בין גברים.
סטייה? תופעה? נטייה? מי יודע.
אהבה? יש!
ואם אין כאן הפריה- להם זה לא משנה וגם לא לנו.
זה קיים, זה יפה, וזהו!