עלמה הלַמַתני
על מה בלמתני?
שלמה לו שמעתני
אשפוך נא שיחי
תמה! לא רימתני
העל הרימתני
מיירוא פרמתני
ממער הגיחי
יופיך הדהימני
דמותך הדמני
הדום לא דימני
אדמת אדמוני
הלא יהללו
עוללים לא מוללו
עם כל זאת הללו
אעש גם אני
תגובות
אהבתי את המשחק של המילים אפשר לשמוע את הצלילים... יפה
פרח בר.
[ליצירה]
א. הרגשתי שאתה באמת מתכוון למה שכתבת ועל כך ישכוייח!
( אני באמת מאחל לך שהקב"ה יגשים מבוקשך)
ב. מבחינת הצורה והתוכן: אחזור על מה שכתבתי על אחת היצירות שהתפרסמה פה לאחרונה - אני לא חובב יצירות שמהוות קטאלוג של תארים לקב"ה - ועיין דברי הרמב"ם החריפים במו"נ נגד הפייטנים שמכבירים בתארים ( ע"פ הגמ' "עד כאן שבחו של מקום?")
[ליצירה]
זה על מסע לפולין ?
בכל אופן כך אני הבנתי זאת : הפיטוי להתענג על יופי שדותיה של ארצות-נכר מול החובה הלאומית-מוסרית-דתית לזכור את אשר ארצות- נכר אלו חוללו לנו.
אני לא בטוח שאת אלוקיו של סבא פוגשים דווקא שם
[ליצירה]
אין סיכוי............
למרות שאיך שאני מכיר את העם הזה, גם אם יציעו לו את המומיה של לנין בתור ראש ממשלה ובלבד שיבטיח לעשות קצת סדר...
אבל אין סיכוי
תגובות