[ליצירה]
איך אפשר ללגום משהו שנקרא מחיה? וחוץ מזה אל תביאו לי חריף כי אני אחנק.
כשהייתי במזרח אכלתי בשוק בויאטנאם משהו שחנק אותי ואיזה יום שלם עשה לי כאב בטן...
[ליצירה]
שמואל שלנו הוא אדמו"ר
הוא יקח אותנו לתדמור
(שאותה הזכיר באחד האפוסים שלו)
האם נכון הוא מה ששמעתי מגורמים כאלה ואחרים ששמואל הוא חסיד סאטמאר?
א"כ מה יאמר הרבי?
[ליצירה]
לאדלר:
לא לכך התכוון המשורר, אולם ניחא שיהיה.
לגבי השיר: ממש פנטסתי זו בדיחה באירוניה למה
שהתכוון אדלר ולכול האדום.
ממש נהנתי ועל כך תודתי:
חיים
הבנת את זה ברוך: הפוך על הפוך...