מהיוצרים המוכשרים שידע האתר עד כה, אדם חיובי , חברהמן, חכמולוג וחטטן. אוהב מילים שמתחילות בח(טא), וחטאים שנגמרים במילה (ת הלב). אוהב בריות ומקרבן לעבודה
[ליצירה]
איכס
איכס, יא דוחה. ועוד זה סיפור אמיתי!!! ממש בחרת בסיפור הנכון להביא לי ת'ג'ננה על הבוצר. איזה דוחי. אני מניחה שלא תשתמשו בריסוס גם להבא, עדת רועי צאן ניו-אייג'ים שכמותכם.
[ליצירה]
חחחחחחחחחחחחחחחחח
זה היה מצחיק ;-)
אם אני אתחיל לספר אני לא אגמור...
פעם נגסתי בשוקולד מבונבוניירה - בביס אחד אכלתי חצי ממנו, ותוך כדי לעיסה הצצתי בחצי השני וגיליתי תולעת שמנה, לבנה וחיה - זוחלת בו..
תתארו לעצמכם מה היה קורה אם הייתי אוכלת קודם את החצי השני..
או רבע..
ובכלל, יש לי כשרון למציאת חרקים באוכל.
בחתונה אחת לא היה לי מה לאכול, עד הקינוח, שאז אבא שלי הביא לי קצת אגוזים. אכלתי אותם אחד אחד, ואז - תוך כדי אכילה - גיליתי שבדיוק מתחת למקום עליו האגוז היה מונח, יש תולעת!!
ובחתונה אחרת הצלתי את כל השולחן שלי מאכילת שרצים בכרובית (מסקנה: קנו רק חסלט!)
וזה עוד לא הכל..
אני אומרת לכם, יש לי רדארים לחרקים...
[ליצירה]
כתוב בצורה ממש חמודה. אבל האמת- יש לי רגישות לעניין.
פעם שתינו, חברותי ואני, מבקבוק מיץ שעמד פתוח בחדר המורים שלנו, ופתאום גילינו שהבקבוק (שהיה מלא במיץ פז סכול ומתוק מדי,) היה מ-ל-א נמלים מתות וצפות. יאכס!
[ליצירה]
אוי, ע-נ-ק. יש לי טראומה מזה, כשבשבט נבטים חזרתי מאוחר הביתה מה"השבעה", ונשארתי מחוץ לבית. בררר.
אהבתי את השפה, שנשמעת כמו ילד קטן בבואל שאלות מצחיקות בלי להבין שהוא מצחיק.
"מה , הם לא יהודים?" חחח.
:) שחף.
[ליצירה]
איך תדע" = פואנטה של בדיחה ידועה על ילד שמבלבל לאבא'שלו את המוח עם שאלות שלאבא אין מושג עליהן. בסוף הילד מתנצל והאבא אומר לו - אל תפחד לשאול. אם לא תשאל - איך תדע?
[ליצירה]
וגם אומר את זה בקול
אבל מכיוון שלא באילולא עסקינן, את יכולה יותר מזה.
למה לא המשכת לכתוב?
הרי די ברור שלא מתת מרעב...
הפוטנציאל שלך ממומש עד תום.
אולי כדאי שתעברי משלח יד אחר. מה את אומרת על קדרות?
מכיוון שההכרות בינינו עמוקה אני מרשה לעצמי להתבטא כך.
באהבה עד אין קץ
הרצל המעריץ הא-אלמוני
[ליצירה]
וואו
נדהמתי ממש לקרוא את היצירה המופלאה. וכל שנותר לי לעשות הוא להפנות אותן, שין, ואת ציפורנך החודרנית אל היצירות שלי. אולי תוכלי ללמוד מהן משהו, למרות שהן לא בפינית. אגב, היצירה על התאנה אמיתי. בחיי. זה היה נורא.