הגופה נמצאה מוטלת מאחרי קיר בטון נמוך בצד הכביש העולה מראש פינה לצפת. זהות האדם לא היתה ידועה וללויה שנערכה יומיים אחר כך הגיעו רק חברה קדישא ועוד בחורה אחת שחיפשה מת מצווה כדי לבטל תורה ללא יסורי מצפון. הבחורה שקיבלה את פרטי המקרה מהמכון לרפואה משפטית באבו כביר, הגיעה ללויה מירושלים. היא תמיד מקבלת הודעות מאבו כביר על מתים אנונימים ומשתדלת מאוד להגיע ללויות. החבר'ה מקדישא כבר מכירים אותה ולפעמים אפילו נותנים לה טרמפ בחזרה לירושלים. הפעם היה לה טרמפ לירושלים עם חבר קדישא אחד שסיפר לה על האיש המת בדרך. הוא אמר שבסריקת מערכות המוח של האיש נמצא שהוא בן 26. "ממש צעיר, לא להאמין שככה הרגו אותו" אמר חבר קדישא בצער. היא שאלה ממה הוא מת והוא ענה שעדיין לא יודעים אבל כנראה שמישהו הרג אותו כי הוא היה שמח מידי בשביל להתאבד. בכל אופן תהיה תשובה מהלווין בעוד שבוע. "ועוד דבר" אמר החבר קדישא בלחש, כממתיק סוד "מצאו אצלו במוח שירים מולחנים" "נו" אמרה הבחורה "מה הבעיה בזה?" החבר קדישא הוסיף בלי להביט בה "הוא לא שלח את זה למכון העולמי לשירה ומוזיקה.." עכשיו החבר קדישא הביט בבחורה, הבחורה שתקה. היא הרגישה שבא לה לקפוץ מהאוטו, לברוח. אחרי הדממה היא שאלה מה רע בזה שהוא לא שלח את הלחנים. החבר קדישא ענה בפליאה שזה אסור על פי החוק והבחורה שאלה אם אי אפשר שתהיה לבן אדם היום קצת פיסת מחשבה משל עצמו ולמה חוקקו את החוקים האלה בשנת 2011 ולמה כולם חושבים שהחוקים האלה מקדמים את האנושות אם הם חונקים את האנוש הבודד. הם שתקו. החבר קדישא אמר שהשיר האחרון שהאיש המת שר לפני מותו היה איזשהו עיבוד פרטי שלו לשיר של שלמה ארצי "סייסטה מקומית" שיצא ב 2008 בלחן חדש (אחרי ארבעה לחנים קודמים). החבר קדישא התחיל לספר על לחן קטן שעלה לו בראש יום אחד ואיך שהוא שלח אותו למכון העולמי למרות שהוא בכלל לא בן אדם מוזיקלי ואיך שהם היו נחמדים אליו במכון והביאו לו מישהו שמדבר עברית שישאל אותו את כל השאלות כי הוא זקן ולא יודע את השפות הבינלאומיות ואז החבר קדישא אמר לה שהוא רוצה להיות ישיר איתה ושאם יש לה איזשהו לחן בראש או שיר או סיפור או כל דבר אחר שתזכור שהיא חייבת לדווח למכונים העולמיים. הבחורה הנהנה ואמרה שאין לה דברים כאלה בראש ושהיא רק חושבת שצריך לתת אפשרות לאנשים שרוצים לשמור לעצמם את חופש המחשבה. החבר קדישא משך בכתפיו ושתק. הוא חשב מחשבות שאולי קצת אסור לחשוב אבל הוא לא עבר על החוק זה בטוח, כי הוא איש שומר חוק. הבחורה ישבה נינוחה במושב שלה. היא התחילה לשרוק שיר שהחבר קדישא לא הכיר. בעיקול של גשר שורש החדשה היא לחצה על כפתור פתיחת הדלת ולקול צעקותיו של החבר קדישא היא קפצה מהאוטו.