[ליצירה]
תשמור על העולם ילד..
אני חושבת שהעתיד כבר כאן..
לדעתי לא כדאי לחיות במחשבה ש"יהיה טוב" אלא לעשות את העכשיו- טוב!!
שילדי העתיד יהיו אנחנו, או לכל היותר- ילדנו.
זה לא חלום, זה אפשרי.. האדם האחרון שאמר "אם תרצו אין זו אגדה", הצליח מעבר למשוער..
[ליצירה]
סליחה, מה זה צריך להיות?
לא פרסמת את זה כבר פעם??? ושוב, (אומרים לך ואתה לא לומד!) "עשרה"=זכר, "עשר"=נקבה. וכל הנקבות=מכות! (סתאאאאם, פמיניסטיות, ממש לא התכוונתי...). לכן- לא 'עשרת' המכות, כי אם 'עשר' המכות. קאפיש?
[ליצירה]
מממ...
לוממש התחברתי...
נשמע כמו שילוב מוזר של רב-נחמן, יוסף הצדיק ואגדה לא מוצלחת במיוחד של האחים גרים.. :-)
אם יש כאן קאץ' שלא תפסתי, אנא, אמור לי...
[ליצירה]
חולק על זה שמעליי
מה, כ-ל אגדה צריכה להיות משהו חדש, שאף אחד לא חשב עליו בעבר? גמני חושב שהאגדה הנ"ל היא שילוב של כל היצירות (או: הז'אנרים השונים) שהוזכרו למעלה, ובכל-זאת, אהבתי. קבל ח"ח גדול, הראל.
[ליצירה]
ההה, אהוב אהבתי!!!
אתה גדול, אתה... זו לא רק אגדה יפה, זוהי גם 'פארודיה' נפלאה על כל האגדות למיניהם... (יוצרים אחרים יאמרו: "אל תגיד 'פארודיה', תגיד 'פאראפראזה', אך לי- אין זה אכפת כלל וכלל...). קבל ח"ח גדול ואוהב, הראל.
[ליצירה]
.
זה לא נכון.
תנסה להכניס נשק לישיבה חרדית, ותראה שזה אפשר.
וחוץ מזה: איזה מן שומר זה בכניסה שלו עצמו אין נשק? ושלא עשהבעצמו צבא ולא מבין שלא עוזבים נשק? וכו' וכו'
[ליצירה]
קטע מרשים- ומנוסח היטב
מבלבל למדי- לא ממש ברור באיזה גאווה מדובר- האם בגאווה של הקהילה ההומולסבית או שמא בגאווה של להתחתן עם גבר "לא מספיק טוב"לטעמה.
חוץ מזה מדובר בקטע מעולה
[ליצירה]
כתוב היטב- אבל המסר
הוי געוואלד, וכלום עולים חדשים הם עיזים?
בגלל שלא נולדו פה ואנחנו כן יש לנו יותר זכויות?
כולנו יהודים (חוץ מהגויים), ולכן לכולם מיעות זכויות שוות.
מצד שני גם לא מגיעות להם זכויות יתר.
[ליצירה]
ממש התחברתי
מאד התחברתי לחזן שרוצה להנעים הקולו- אך נאלץ להיאבק במציאות של הילדים הזייפנים והאנשים שלא מבינים את התפילה.
החריזה יפה, למעט החרוז אפריקי ונקי- העיוות מעט הרגיז אותי- אך חוץ מזה- חביב ביותר.
[ליצירה]
נחמד מאד
לחזן היקר זה מוצלח מאד.
ההרהורים הפילוסופים מצאו חן בעיניי.
לגבי כוונת המשורר- אחרי ששמעתי שנד- נד של ביאליק הוא שיר שעוסק בהתקרבות וריחוק מהאל- אני כבר לא יודע כלום לגבי כוונת המשורר.
בכל אופן קבל ח"ח.
[ליצירה]
זה לא כואב?
כשאני מנסה ללכת בחוץ יחף- הרגליים שלי מתנגדות.
השיר הוא שיר יפה, שמזכיר לי את השיר המקורי שהוא שיר נפלא- ורק להיזכר בו עושה לי טוב על הלב.
[ליצירה]
סיפור חביב
אבל אני לא חושב שעל פי זה שהוא מסתכל כמה דקות בביקורתיות על תמונה אפשר לקבוע שהוא נהיה רציני.
היה כדאי להזכיר עוד מקרה שניים שבהם הוא הרצין לאחרונה