בני יונתן לבן שלי אני אקרא יונתן. האמת היא שלא, כי זה אמנם השם הכי יפה בעיני, יש לו צלצול נפלא, יו- נתן (בלי ה' דרך אגב), משמעות שמחברת לאל, והאנשים שאני מכיר בשם זה נחמדים- וזה משפיע, אבל הסיבה שבני (בכל אופן הבכור) לא יקרא יונתן, היא שאצטרך לתת לו את שם אבי- משה, כי אצלנו נותנים שם על שם הסב, גם אם הוא בחיים ( ודי בצדק- מה יעזור למת שנכדו קרוי על שמו?!), ושם כמו יונתן אני לא אבזבז כשם שני, הוא צריך להיות שם ראשון. הבן השני שלי אולי כן יקרא יונתן, אך הוא יהיה תלוי באבא של אשתי. אם הוא יהיה חי ויהיה ספרדי- אז בני יאלץ להיקרא על שמו- והשם יונתן שוב ידחה, אך אם לא תהיה חובה לקרוא על שמו- הבן יקרא יונתן (אלא אם שם חמי יהיה יונתן, ואז הוא ייעלב שעוד בחייו נכדו קרוי על שמו, כי בינתיים הוא עוד חי, "לחכות בסבלנות עד שהוא ימות", ואז יהיה אפשר להשתמש בשם יונתן. אם גם בני השני לא יקרא יונתן, אז אני מקווה שלא יווצר שום אילוץ נוסף ( כגון אדם יקר שמת, ח"ו), שאיאלץ לקרוא לבני על שמו, - אלא עם שמו יונתן, ואז זה יהיה עצוב להיזכר בזה שמת, ואולי איאלץ לוותר על השם יונתן. כל הנאמר לעיל יוצא מנקודת הנחה שאשתי תסכים שבני יקרא יונתן, לריב איתה, בכל אופן, אני לא מתכנן יותר מדי. מצד שני, זה שם כל כך יפה , שאשתי בטח תסכים איתי ותרצה לקרוא לבננו כך . נ.ב. על אף שזה שם יפה, אני מרוצה משמי, ולא הייתי משנה אותו, - מהשם יונתן שבני יהנה. בני יקרא יונתן במלרע ולא במלעיל.