ישנם רגעים
בהם אני פשוט
נשרף
מרוב אהבה.
ומאידך ישנם רגעים
בהם אהבה זו הולכת ונכבית,
הולכת ומתכלה
עד אשר חוזר אני לחיות את חיי הרגילים
חיי המשעממים והנורמאליים
כאחד האנשים, כאחד האדם.
[ליצירה]
תגובה
לפעמים הניגודים
השינוי הקיצוני הזה
הוא מה שגומר אותנו
כי אדם שיש לו הכל ופתאום הכל מתכלה
הוא חש ריק מטורף.
לכן צריך להאיחז בדבר שאינו בר חלוף...
[ליצירה]
[ליצירה]
מ-צ-ו-י-ן !!!
פרופ' מפורסם (ממוצא צרפתי, כמובן) להיסטוריה (שעליו כתבתי לך במסרישי לפני כמה שבועות) פשוט
י-ש-ת-ג-ע על מכתב כזה! [וגם אנוכי הקטן מצטרף לדברי נקונצני: זה 'בית האבסבורג', לא 'בית האגסבורג'. להאג כמדומני, הם לא הגיעו...]
[ליצירה]
טוב בסדר...
אלה האמריקאים אשמים בכל. טוב, קלטנו!!! עכשיו אל תגיד לי שאתה לא משתמש במוצרים אמריקאים, לא רואה סרטים אמריקאים, ובכלל- לא נהנה מהתרבות האמריקאית... ירושלמי, אם אתה פטריוט כל-כך גדול, חזור לרוסיה, ו'תנער' את המפלגה הקומוניסטית מכל האבק וקורי-העכביש שדבקו בה, רק... עזוב אותנו במנוחה, for god`s sake !!! (אה, סליחה... for lenin`s sake...)
[ליצירה]
...
יפה, רעיון בהחלט משעשע..! (וזו עוד הזדמנות טובה לראות את שתי הבנות המקסימות...) רק אני מקווה שבפעם הבאה שתצלמי אותן- לא תענדי עליהן "צלמים" למיניהם ותקראי לתמונה: "נוצרות אמונים" או משהו כזה... מכל-מקום: "דוז פואה..!"
תגובות