עברת כאן קו אדום!!!
יש הבדל בין תועבת עולם שהגו בני עם דרך אידאולוגיה מעוותת ושטיפת מוח פגאנית - היטלראית על מנת להשמיד לעקור ולאבד כל זכר לציביליזציה היהודית באירופה
ובין קשיחות הכרחית לנוכח גלי טרור איום שבאו במענה לידנו המושטת לשלום
ואמר כבר עמוס עוז, על אודות התבטאותו האומללה של ז'וזה סראמאגו (רמללה -טרבלינקה):
"כל המשווה בין שני סוגי רוע, הרי הוא עצמו שותף לרוע!"
ועוד משהו קטן:
אם אתה רוצה להתבלט ולמשוך תשומת לב, חפש אופקים מועילים יותר
[ליצירה]
אני בשוק!!!!
עברת כאן קו אדום!!!
יש הבדל בין תועבת עולם שהגו בני עם דרך אידאולוגיה מעוותת ושטיפת מוח פגאנית - היטלראית על מנת להשמיד לעקור ולאבד כל זכר לציביליזציה היהודית באירופה
ובין קשיחות הכרחית לנוכח גלי טרור איום שבאו במענה לידנו המושטת לשלום
ואמר כבר עמוס עוז, על אודות התבטאותו האומללה של ז'וזה סראמאגו (רמללה -טרבלינקה):
"כל המשווה בין שני סוגי רוע, הרי הוא עצמו שותף לרוע!"
ועוד משהו קטן:
אם אתה רוצה להתבלט ולמשוך תשומת לב, חפש אופקים מועילים יותר
[ליצירה]
לגבי התקפתך על מאמרי
לידיעתך, תמוז, יותר מדויק להגיד, לא היה אל בבלי, אלא, אל ממקור בבלי, בדיוק, כמו חלק מאלי יוון העתיקה, היה ממוצא פריגי ומזרחי אחר. מאז כנענים הופיעו על במת ההיסטוריה, הם אימצו לעצמם כל מיני השפעות מהסביבה, כולל מבבל. ובכן, תמוז נעשה גם אל כנעני, והנה, ראייה: בימי קדם, בארץ היה נהוג חג דתי-כנעני לכבודו של תמוז, שהיה קשור בחקלאות וממנו למעשה, התפתח, מה שמוכר לנו היום, כחג השבועות.
לגבי ערבים. אז א)לפי המקרא, ערבים התחילו להתיישב בארץ ובחצי-אי סיני, כבר במאות ה-ט'-ח' הספירה. חוץ מזה, לא טענתי במאמרי הנ"ל, כי מקורם מהארץ; אולם, לא מוטל בספק, שחלק גדול מהפלסטינים וערביי ישראל ד'היום, הנם צאציהם של עמים קדומים שחיו באיזור.
בברכה! שמואל
[ליצירה]
לדוב
לא, לא שואה, לא גירוש ספרד וכו', לא קרו בגלל הציונות, כל אלה קרו בגלל שנאה כלפי יהודים, שראשיתה עוד במלחמות דת מראשית הנצרות. העניין הוא, שהציונות גרמה להתעוררות מחודשת של הגזענות ושנאה אנטי-שמית כלפי יהודים. כי צריך להבין, כששליט מסויים עושה פשעים, מי שמשלם זה פשוטי עם מבני עמו.
[ליצירה]
לגבי מילים בשירה
נכון, בעברית הרגילה והמקובלת בדיבור היומיומי, צורות לשוניות, כגון: תִיסוֹרוּ, וכו', נחשבות לבלתי תקניות, אולם, בכתיבה ספרותית, מקובל ואף מותר לשנות מילים ולהתאיצן ליצירה מסויימת. ולגבי אנה שמש אזלת השנאה אנה..., אז במילה אזלת, התכוונתי לסיום; ואנה, אז פה פשוט שיניתי משמעות המילה, ושמתי אותה במקום: כאן; הֵנָה.
[ליצירה]
לגבי שמש לוהט
אולם, מאחר ולרוב את המילה שמש, נהוג להגדיר, כנקבה, שימוש במילה זאת בזכר, מהווה כתיב לקוי.
ולגבי דו - מיניות של מילים, אז למיטב ידיעתי, כל המילים ממין נקבה חסרי סיומת נקבית, הן יכולות להופיע הן כנקבה והן כזכר. למשל: תהומות - תהומים; או למשל: דרך, שזאת מילה ממין בי, שיכולה להזדווג היטב, הן עם זכרים והן עם נקבות.
[ליצירה]
החולשה, היא של המגיב
שמע, אדון הממעט בדמות יצירתי על דודו טופז! השיר, שהנך קורא לו, כי הוא חלש ורדוד, במציאות חזק ביותר, ונועד לבטא את סלידתי לאנשים כמו טופז, שמנצלים מעמדם ציבורי רם, כדי להשפיל ולפגוע ברגשי אוכלוסיות שונות.
עכשיו, לגבי ההיבט הכללי של התופעה, אז אני מתכנן פעולות מחאה, כנגד מה שקרוי: תרבות הרייטינג, שהתבטאותיהם של אנשים דוגמת טופז, הן התולדה של "תרבות" זאת.
תגובות