ציור מאוד יפה, אני חושב שהוא מושלם מבחינת הטכניקה. אבל המבע והמבט קצת חסרים. הוא נראה קצת כמו תלמיד תיכון בהצגת סוף שנה: מנסה לשדר משהו, אבל ממש לא נכנס לדמות...
אבל הרקע הזה ממש מדהים! איך עשית את זה, זה נייר מיוחד?
[ליצירה]
ציור מאוד יפה, אני חושב שהוא מושלם מבחינת הטכניקה. אבל המבע והמבט קצת חסרים. הוא נראה קצת כמו תלמיד תיכון בהצגת סוף שנה: מנסה לשדר משהו, אבל ממש לא נכנס לדמות...
אבל הרקע הזה ממש מדהים! איך עשית את זה, זה נייר מיוחד?
[ליצירה]
חמוד ונוטה עוד קצת ליפה
ככה: (איפה שמסומן ה-8
חמוד,,,,,,,,,,,,,,8,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, יפה
משום מה הסוגריים לא ניסגרו?!
[ליצירה]
שיו
איזה מהמם ומקורי .......................................
יש לך את זה... מי אני שהגיד.. (:;
אבל אמרתי
(וכמו אקומה נא פשוט לגזור ולשמורוזה מה שאעשה)
אז ביי ביי ותמיד בשמחה................
........................................................
............................................................................
..............................................................................
[ליצירה]
באיחור...
האם חייב לדעת לנגן על גיטרה בשביל להחזיק בה?
ואולי דווקא באותו רגע הוא לא ניגן והיסתכל על מצלמה?
יש אין סוף אפשרויות וסיפורים להלביש על ציור, פסל תמונה, וכו'. צריך רק להיתבונן, עד שאתה מרגיש גם בטוב ובנסתר מאחור היצירה, לחקור ולשאול את עצמך. גם בקישקוש של ילד צריך להיתחשב ,לא לזלזל בכלל. אפשר לבנות אבל גם בזהירות..
תגובות