לא יודעת, קצר לי מדי, לא ממריא.
דווקא התחיל מעניין, עם הבטחה. האמצע קצת קטע אותה והסוף כבר די היה מיותר.
אולי אם היית מאריך כל חלק נזה זה היה יוצא טוב יותר.
(אין לי מושג איך מבקרים מוסיקה. סליחה.)
[ליצירה]
לא יודעת, קצר לי מדי, לא ממריא.
דווקא התחיל מעניין, עם הבטחה. האמצע קצת קטע אותה והסוף כבר די היה מיותר.
אולי אם היית מאריך כל חלק נזה זה היה יוצא טוב יותר.
(אין לי מושג איך מבקרים מוסיקה. סליחה.)
[ליצירה]
שלום מאירה!
מוות אינו הרע היחיד בעולם.
רע הוא היעדר שלמות.
כל דבר שהוא גשמי, מתוקף היותו מוגבל(לא אינסופי), אינו שלם. כלומר, אינו אינסוף.
גם במידה ואכן יבלע המוות לנצח(לא כל מפרשנו(הרמב"ם) הסכימו לבאר את הפס' כפשוטו ואכן טען הרמב"ם כי בסופו של דבר, גם לאחר תחיית המתים, ישובו אנשים למות), עדיין לא נגיע לשיא השלמות(לעולם יהיו לנו גופים וגם אם לא, לא נהיה אף פעם אינסופיים).
אין זה משתמע מדבריי שלא נזכה למציאות טובה יותר.
אכן מקווה אני שנזכה כלנו, למציאות טובה יותר.
אולי מאמרי לקמן, יסייע להחדיר את התודעה הנכונה לשינוי המיוחל.
חג שמח,
אלי
[ליצירה]
אני לא מבין אותך כותב יקר. לכל מה שאמרתי יש מכנה משותף, מדובר על דיני חנוכה. דיני חנוכה כסימבוליה לחיי האדם. שום סיפור חסידי לא מבטאים היטב את הרעיון שציינתי מלבד ה'מסגרת החיצונית' של דיני חנוכה.
חג שמח.
[ליצירה]
[ליצירה]
לא אכפת לי מה סביר. זאת לא אגדה רציונאלית. זאת אגדה פוסטמודרנית. לרבי עקיבא ומירב, יש אמת שהם בנו. טוב להם עם האמת שלהם, אז תעזוב אותם בשקט. סתם. האגדה לא מנותקת מהמציאות אולם לא לגמרי נמצאת שם. אדם לא יכול לחיות רק עם לבו, שזה המסר של האגדה. זאת הסיבה שעקיבא הולך ללמוד תורה. אדם צריך גם שכל. אבל אסור להתנכר לרגשות.
תגובות