במילה אחת: אין לי מושג בצילום.
ביותר מזה:
אביתר - אין לי מושג, למען האמת. אני ממש ממש לא מבין בצילום, כפי שאמרתי. צילמתי את זה במצלמה שאבי מורי קנה, אני לא יודע הרבה יותר מזה...
ותאיר - אני חושב שהבנתי מה אמרת, אבל שוב - אני לא מבין בצילום.
סתם בטעות יצאה לי התמונה הזאת..
טוב, לא בטעות, 'רדפתי' אחריו עם המצלמה וצילמתי יותר מתמונה אחת, אבל זה באמת לא משהו מקצועי.
האיכות של התמונה טובה.
וגם אני חושבת שהייתי ממקמת את הפרפר במקום אחר, אבל כל מקום שלא תשים יגיד משהו אחר.
אני הייתי שמה אותו בפינה למטה, בתקווה שה"רקע" של התמונה יפה.
איזה כיף לך, שנים אני חולמת לצלם פרפר. אף פעם לא יצא לי...
[ליצירה]
ובכן
במילה אחת: אין לי מושג בצילום.
ביותר מזה:
אביתר - אין לי מושג, למען האמת. אני ממש ממש לא מבין בצילום, כפי שאמרתי. צילמתי את זה במצלמה שאבי מורי קנה, אני לא יודע הרבה יותר מזה...
ותאיר - אני חושב שהבנתי מה אמרת, אבל שוב - אני לא מבין בצילום.
סתם בטעות יצאה לי התמונה הזאת..
טוב, לא בטעות, 'רדפתי' אחריו עם המצלמה וצילמתי יותר מתמונה אחת, אבל זה באמת לא משהו מקצועי.
[ליצירה]
זה ..
שובה לב..רק בענין הקומפוזיציה: אולי היה כדאי לשים את מרכז ההתרחשות, כלומר את הפרפר, באחד מן השלישים של התמונה ולא במרכז. זה מעלה את רמת הענין.
[ליצירה]
מהמם.
האיכות של התמונה טובה.
וגם אני חושבת שהייתי ממקמת את הפרפר במקום אחר, אבל כל מקום שלא תשים יגיד משהו אחר.
אני הייתי שמה אותו בפינה למטה, בתקווה שה"רקע" של התמונה יפה.
איזה כיף לך, שנים אני חולמת לצלם פרפר. אף פעם לא יצא לי...
[ליצירה]
אהממ..
ברור.
אני יכול להסביר קצת דברים חיצוניים, לא יותר.
בעצם, אני אסביר רק מה זה טריולות.
כל תיבה במוזיקה מחולקת לארבע (נלך על מצב פשוט).
כל רבע מתחלק לרוב לשניים, ואז זה שמיניות. טריולות זה חלוקה של כל רבע לשלוש.
זה פחות או יותר טריולות, בצורה שטחית ולא מדויקת מאוד.
מצטער, אני לא חושב שאני הולך להסביר כאן יותר.
[ליצירה]
כן,
אבל לפעמים גם אם האדם לא מגדיר את עצמו בדרך מסוימת, כל עוד הוא יודע מה הוא רוצה מעצמו, כל עוד הוא יודע לאן הוא שואף, הבדיקות האלה נעשות לפי קריטריונים ברורים.
אז נכון שאני לא מדבר על מה שאת כותבת כאן, כי אני מדבר על בנאדם שכן ברור לו מה הוא רוצה. אבל מצד שני, הוא לא הולך בתלם, אלא הוא חורץ לעצמו את התלם שלו, ובזה זה כן דומה למכותב של המכתב הזה.
נראה לי שיש בזה איזה דבר שהוא יתרון, בחיפוש התמידי. לא דיברתי על חיפוש של שדה לרעות בו, אלא חיפוש של תלם, או חריצה של תלם.
סתם מה שחשבתי בעקבות המכתב הזה (ולא רק בעקבותיו..)
[ליצירה]
טוב,
קודם כל, תודה.
שלומי ב"ה טוב, והשאר, דומני, אין מקומו בתגובות..
מישי - רק רציתי לבדוק אם את באמת תעשי את הצפוי, מה שכמובן עשית..
סתם, לא.
ותודה, אגב.
[ליצירה]
טוב,
חושבני שלקשקושי השכל אני לא אתייחס.
לגבי הטענה שלך על זה שאני משהה את הכנסת ההמשך, אני פשוט לא רוצה שיהיה הפרש זמן גדול מדי בין החלק השני לשלישי, לכן אני דוחה את הכנסתו. יש?
(על כל פנים, אני מרגיש מאוד מאוד לא נעים כשמישהו מזכיר אותי או דבר שאני עושה יחד עם מישהו או משהו שהוא עושה, כשההבדל הוא הבדל של שמיים וארץ. לטובתו כמובן.)
[ליצירה]
טוב,
נראה שזה עובר בסדר. יש לציין שטיפ טיפה חששתי, אבל זה כפי הנראה בסדר.
אילה - לא, אני לא חושב שזה יגרום לילדים קטנים לעבוד עבודה זרה. משום מה לא..
לומש - אתה לא צריך לתהות. אתה יודע...
שי - לא!! אל תתחיל עם הרביצה! אם אתה מצפה שזה מה שהרביצה תוסיף לך, חוששני שיש דרכים יותר טובות להשיג את זה. רק לא הבנתי למה אמרת שאתה מתכוון *להתחיל* עם הרביצה...
למורה צילה (?) - טוב, תודה..
ולגבי חלק ב' - הוא עוד יבוא. הוא כבר כתוב, אבל אני אחכה עוד קצת (או הרבה - לא יודע) לפני שאני אכניס אותו, אני חושב. לגבי חלק ג' - קודם כל דיה לצרה בשעתה. אבל חוץ מזה, הוא עוד לא כתוב, ואני באמת מקווה שהוא יהיה כתוב מתישהו, ביום מן הימים..
(אוף, למה כמעט כל משפט שלי נגמר בשתיים-שלוש נקודות?)
[ליצירה]
מה?
אוי, אני כזה מסכן.
צ'מעו, אני ממש קרבן להתעללויות של השיכור הזה!
הוא מקיא עלי, ומקיא ומקיא, שופך הכל.
מתי תתבגר ותלמד לשלוט על צרכיך?
באמת!
תנקה אחריך.
[ליצירה]
..
קודם כל, טוב לראות אצלך סוף סוף קצת אופטימיות בין השורות, בנוסף לכשרון המופיע תמיד..
חוצמזה, תודה לי? תודה לך, שהסכמת לפרסם!
האמת, אני לא יודע איך הייתי מתיחס לשיר הזה אם לא היו בו את שתי השורות האחרונות.
ידידיה מוסר נשיכות.
[ליצירה]
אחד החזקים שיש על זאבי.
וגם עכשיו, כשאני עובר על מה שאספנו על זאבי בינתיים וקורא את זה בפעם המי-יודע-כמה, זה עוד חונק לי את הדמעות בעין.
"..וגוש חוסם בגרון".
יראה אור בעז"ה, וטוב שכך.
אוי, זאבי.
תגובות