[ליצירה]
הפתרון הפשוט...
למה לא פשוט להתקרב עוד יותר ולפתוח צמצם?!?! (שייתן עומק שדה צר מאד...)
נ.ב. ואם מישהו רוצה הסבר- אני כאן...
מה שכן- תמונה יפה וחשיבה יפה !
[ליצירה]
תמונה מעניינת,
אגב זה שהיא בשחור לבן לא הופך אותה לילדה של פעם אלא אם כבר לתמונה של פעם- חשבי על כך.
מעבר לזה היתי ממליץ לשים את האובייקט (הילדה) לא בדיוק באמצע אלא יותר בכיוון המנוגד להסתכלות (צד שמאל של התמונה).
בברכת ביקורת בונה,
יוחאי
[ליצירה]
כן, בהחלט מזכיר את "הצצה"
-אבל שונה!
אלדר:
א. גם בתמונה הזאת הייתי מנסה לפתוח צמצם עד הסוף ולהתקרב כמה שיותר
ב. נראה לי שיש יותר מידי מסגרת לתמונה (יותר מידי ירוק) גם כאן הפתרון הוא פשוט להתקרב (או עם זום)
חוץ מזה- תמונה יפה ומעניינת!
[ליצירה]
אלדר
(בנסיון קטן לשפר את הרמה באתר מעבר ל-"מדהים וכ"ו- וסליחה מראש...)
לטעמי התמונה הזאת די פשוטה ושיטחית והדבר היחידי שנותן לה את המשמעות שלה זה הכותרת.
מה שכן- זה יפה מאד שיש לך רעיון ואתה מצליח להוציא אותו לפועל בעזרת השילוב של תמונה-כותרת (מה שלא פשוט בכלל בהרבה מקרים),
בתקווה להבנה ושנה טובה!
[ליצירה]
אריה, אסתכן ואומר שנראה לי שזו התמונה הכי יפה שפרסמת...,
-משחק יפה של אור וצל והשחור לבן רק מדגיש עוד יותר,
-קצת חבל שהתמונה ממורכזת מידי (האובייקט, האיש מידי במרכז!)
ואגב אותי התמונה החזירה קצת לימי החגים- מעניין למה...
יישר-כח!
[ליצירה]
תמונה חביבה,
א. גם כאן וגם ב"יונתי תמתי" התמונה ממורכזת מידי לטעמי מה שהופך אותה לתמונה שגרתית שרואים בכל מקום- תנסה לצלם את אותה התמונה אבל שהתוכי יהיה בשליש הכי ימני.
ב. השיער שמאחורי העיין קצת שרוף.
מה שכן- המשך יפה לסדרת הציפורים (ש"קצת אחרת" גם כן נתנה משלה לנושא...)
חנוכה שמח!
[ליצירה]
לשאלתכם...
א. התמונה צולמה בחוף פלמחים- חוף מהמם>!!!
ב. קצת בתחום המקצועי- התמונה כמובן צולמה בצמצם סגור לגמרי, (הטישטוש של הצדפים הקרובים הוא בגלל השם מאד קרובים..) בעז"ה אני יעלה לאתר תמונה דומה עם צמצם פתוח ותראו את ההבדל....
[ליצירה]
ישי שור צר לי לאכזב אותך אבל אני לא רואה שום אמונה בתמונה הזאת אני רואה רק זיכרון מריר וכואב (ניצן שזה לא שאני חושב שאת חסרת אמונה או משהו רק ספציפית לתמונה הזאת)
-תמונה מעניינת שאומרת המון למרות החד ממדיות שלה!
יישר-כח
[ליצירה]
א. סוף סוף רואים עוד תמונות שלך כאן!
ב. לגבי התמונה- כרגיל ראיה ויזואלית והסתכלות נכונה לראות אופציות של תמונות, אני הייתי שם את הצללית של הציפור יותר בצד ימין כדי יותר למשוך את העין.
ג. את לא עובדת בדיגיטלי? ממש חבל שהאיכות כ"כ ירדה בגלל הסריקה (זה ממש מפריע בגלל החדות יתר שגורמת ל"מדרגות" בקווים בתמונה)
תגובות