חיים
יצירה מרשימה,נכון שהרבה אמנים ציירו חמניות,אך כל אומן מצייר אותה לפי אופיו ולבבו,רואים את האור הפנימי שלך,לא כל אומן יכול להביעו בצורה מרגשת
וחמה,כמו החמה.
תודה
אילה למל בורטן
אילה , תגובתי העוקצנית הגיע מתוך חמת זעם , כי הבנאדם הזה העז להאשים אותי בהעתקה על לא עוול בידיי, והתתרץ בכך שהוא לא אבל לעולם אינו חושב אפילו על להעתיק.. אז פה אנו יכולים לראות שאכן מדובר בשקרן והדובדבן שבקצפת - ההעתקה כל כך גרועה שאפשר לגחך בנימוס
כרגע עשית לי את היום וכי למה? אסביר לך.
התמונה חמניות כל נגיעה היא עם מחשבה תחילה לא פחות מרבע שעה לכל אחת על מנת להגיע אל הדמיון הקרוב ביותר לטכניקה המקורית של ואן גוך,
אבל הציור של הדיג לקח בדיוק כמו שתי נגיעות בחמניות. אחת היא אומנות השניה היא נסיון.
תודה לך שוב חיים
וגם לך מרי היקרה.
החמנוית:
סיגנון אימפרסיוניסתי בשיטת ואן גוך.
הוקטנה ביותר ופגיעה בחדות הגוונים וחוזקם על מנת שניתן יהיה להעלותה. מציורי האהובים ביותר עלי.
תודה מראש לכל המגיבים במידה ועוד יהיו.
חיים
[ליצירה]
אור ושמש
חיים
יצירה מרשימה,נכון שהרבה אמנים ציירו חמניות,אך כל אומן מצייר אותה לפי אופיו ולבבו,רואים את האור הפנימי שלך,לא כל אומן יכול להביעו בצורה מרגשת
וחמה,כמו החמה.
תודה
אילה למל בורטן
[ליצירה]
אילה , תגובתי העוקצנית הגיע מתוך חמת זעם , כי הבנאדם הזה העז להאשים אותי בהעתקה על לא עוול בידיי, והתתרץ בכך שהוא לא אבל לעולם אינו חושב אפילו על להעתיק.. אז פה אנו יכולים לראות שאכן מדובר בשקרן והדובדבן שבקצפת - ההעתקה כל כך גרועה שאפשר לגחך בנימוס
[ליצירה]
וואו אחד גדול. נראה כמעט אמיתי!!!
אהבתי מאד את החספוס של הרקע המנוגד לציור החלק והזורם של החמניות עצמן - ודווקא בציור כזה החספוס מאד מאד מוסיף...
[ליצירה]
כרגע עשית לי את היום וכי למה? אסביר לך.
התמונה חמניות כל נגיעה היא עם מחשבה תחילה לא פחות מרבע שעה לכל אחת על מנת להגיע אל הדמיון הקרוב ביותר לטכניקה המקורית של ואן גוך,
אבל הציור של הדיג לקח בדיוק כמו שתי נגיעות בחמניות. אחת היא אומנות השניה היא נסיון.
תודה לך שוב חיים
וגם לך מרי היקרה.
[ליצירה]
החמנוית:
סיגנון אימפרסיוניסתי בשיטת ואן גוך.
הוקטנה ביותר ופגיעה בחדות הגוונים וחוזקם על מנת שניתן יהיה להעלותה. מציורי האהובים ביותר עלי.
תודה מראש לכל המגיבים במידה ועוד יהיו.
חיים
[ליצירה]
הרמון!
עם המון רגשות, המון.
אך לכולם חסרה אהבה, מקומם תופשת תאווה.
באם זה טוב או אם זה רע, את זאת אמור לנו אתה!!!
הידד!!! לזה חיכיתי וזכיתי בשירך לבי מילאתי,
ועל כך שאין שלי הוא, את עצמי שנאתי.
סתם, בצחוק! אבל באמת יורד לי רוק...
תודה על שיר נפלא ורק חלפו מספר שעות,
כעת ממשיך ומחכה לשיר הבא והפתעות.
מזה יפה? יוצא דופן וגדול.
חיים
[ליצירה]
הדס היקרה אהבתי מאד בגלל הנושא שעליו כתבת,
אולם אורכו של השיר דומה ומזכיר לי בלדות.
ושיר ככל שמאריכים אותו מאבד בהמשך הקריאה את חוזקו.
מאחר ואת תמיד אהבת להאיר בלהעיר חייב אני לומר לך את האמת את פשוט נסחפת בכתיבתך אשר גורעת בתוכן והעוצמה של שירייך טובעת במילותייך עצמך!
על כל היופי וכתיבה נוגעת ככל שלא תהיה!
לםיכום: תחשבי על זה.
בתודה ובתקווה שבהבנה:
חיים
[ליצירה]
פה ניתן לראות את הסיגנון הסוריאליסטי בתחילתו.
הכוונה [שנולד אצלך רק מבחינת השליטה]
סיגנון סוריאליסטי הוא אחד הקשים ביותר מכל
הסיגנונות, לו יכולתי להפגישך אם אמן בשם מנדי,
היית יכולה להגיע רחוק עם זה. מעטים האמנים בארץ בסיגנון זה ושליטתם בו די עלובה.
מנדי הוא הגדול מכולם.
עוד דבר אותו שכחתי להזכיר לך.
רישומים אינם מראים לחלותין את כשרונו האמיתי של האומן, מאחר והם מתבצאים כהכנה לציור עצמו.
שמן, גואש, פסטל, אוכל דבר אחר.
ישנו רישום וישנו רישום שהינו הציור המוגמר.
רישום רגיל מתבצע מספר פעמים לפני האוריגינל
סופי ואותו עושים מכמה זוויות, אלה נקראים סקיצות.
זו סקיצה נהדרת.
4
[ליצירה]
תגובתי לערוגה:
ערוגה שבוע טוב לך ויום נעים, אבל בקשר לאשר כתבת על היצירה הזאת זה כלל לא נכון!
ההשתקפות במיים הינה קטנה מדי ונכון שהינה
טובה מבחינת הביצוע.
העיניין של הקרניים אכן צוייר בצורה הנכונה ביותר,
וזה כי למה?
מאחר וכאשר השמש נמצאת בשעת זריחה בדקות הראשונות זאת לא השמש למרות ורואים אותה,
זאת ההולוגרמה שלה ברקיע והיא עדיין לא יצאה.
אין אנו לעולם רואים אותה יוצאת או נעלמת בשעת
זריחתה או שקיעתה זה רק נדמה לנו.
באים תרצי לוודא את נכונות דבריי צפי בחמה
באחד המיקרים הללו ותיראי שפיתאום נעלמו קרניה
וזו כבר ההולוגרמה שאותה אנו רואים.
סליחה שסתרתי את ביקורתך הנל.
ואלייך מיבלאנש היצירה הינה קלסית ונהדרת, אף על פי שאיני אוהב צבעים מסוג זה כידוע לך.
תודה לך:
חיים
תגובות