נעלבת גם בשמי? נחמד ביותר..
אבל כדי להבהיר, אומר שזה לא מדבר על כל 'מתופפי העולם הזה', אלא על סוג מסוים של תיפוף, שנפוץ ב'מטאל' למשל, אם תרצה. אבל לא רק שם - גם במוסיקה 'רגילה', ישנם מתופפים שזו צורת התיפוף שלהם. וזה אחד הדברים שאני משתדל שלא לעשות - לא לשבור את המוסיקה, אלא להיות, ולתת את הרוח של המוסיקה.
אז אל נא תעלב..
כל נגן בעולמו השונה
משהו אחר כל אחד בונה
אוזן שונה כל נגן קונה
ומנגינה אחרת מתנה
בתזמורת - קיים התיאום.
כל השונויות והצלילים ה"אחרים" מתחברים למשהו מושלם (וגאולי).
אז נכון. קשה להתאמן. קשה לראות את היצירה השלמה באמצע המהלך, אבל זה דרכו של עולם.
וזה דרכו של אלוקים. ורק לאחר שנים רבות אפשר לראות את המהלכים האלוקיים. ואז רואים ש"הכל נכתב באותה היד" (האלכימאי / פאולו קואלו).
מכתוב.
[ליצירה]
כלומר,
נעלבת גם בשמי? נחמד ביותר..
אבל כדי להבהיר, אומר שזה לא מדבר על כל 'מתופפי העולם הזה', אלא על סוג מסוים של תיפוף, שנפוץ ב'מטאל' למשל, אם תרצה. אבל לא רק שם - גם במוסיקה 'רגילה', ישנם מתופפים שזו צורת התיפוף שלהם. וזה אחד הדברים שאני משתדל שלא לעשות - לא לשבור את המוסיקה, אלא להיות, ולתת את הרוח של המוסיקה.
אז אל נא תעלב..
[ליצירה]
לך
כל נגן בעולמו השונה
משהו אחר כל אחד בונה
אוזן שונה כל נגן קונה
ומנגינה אחרת מתנה
בתזמורת - קיים התיאום.
כל השונויות והצלילים ה"אחרים" מתחברים למשהו מושלם (וגאולי).
אז נכון. קשה להתאמן. קשה לראות את היצירה השלמה באמצע המהלך, אבל זה דרכו של עולם.
וזה דרכו של אלוקים. ורק לאחר שנים רבות אפשר לראות את המהלכים האלוקיים. ואז רואים ש"הכל נכתב באותה היד" (האלכימאי / פאולו קואלו).
מכתוב.
[ליצירה]
טוב,
חושבני שלקשקושי השכל אני לא אתייחס.
לגבי הטענה שלך על זה שאני משהה את הכנסת ההמשך, אני פשוט לא רוצה שיהיה הפרש זמן גדול מדי בין החלק השני לשלישי, לכן אני דוחה את הכנסתו. יש?
(על כל פנים, אני מרגיש מאוד מאוד לא נעים כשמישהו מזכיר אותי או דבר שאני עושה יחד עם מישהו או משהו שהוא עושה, כשההבדל הוא הבדל של שמיים וארץ. לטובתו כמובן.)
[ליצירה]
בסדר,
אמרנו פחות או יותר את אותו הדבר.
מה שאמרתי זה שאדם צריך למצוא לו בתוך השדה שהוא הולך בו ומגדיר את עצמו בתוכו, את התלם שהוא חורץ לעצמו. רק למה שאני קראתי שדה את קראת תלם, אבל הרעיון הוא אותו רעיון ביסודו, לענ"ד.
אבל על כל פנים, אני שונא לומר "האדם צריך".
[ליצירה]
..
קודם כל, טוב לראות אצלך סוף סוף קצת אופטימיות בין השורות, בנוסף לכשרון המופיע תמיד..
חוצמזה, תודה לי? תודה לך, שהסכמת לפרסם!
האמת, אני לא יודע איך הייתי מתיחס לשיר הזה אם לא היו בו את שתי השורות האחרונות.
ידידיה מוסר נשיכות.
תגובות