האנדרטה לא מוארת וקצת קשה לראות מה בתוך קווי המתאר - אולי שעה אחרת ביום תתאים יותר?
לבניין הגבוה עם האנטנות יש משמעות? כי אם לא אז נראה לי שהוא מפריע (אם כי להזיז אותו זה לא כל כך מעשי...)
[ליצירה]
בס"ד
האנדרטה לא מוארת וקצת קשה לראות מה בתוך קווי המתאר - אולי שעה אחרת ביום תתאים יותר?
לבניין הגבוה עם האנטנות יש משמעות? כי אם לא אז נראה לי שהוא מפריע (אם כי להזיז אותו זה לא כל כך מעשי...)
[ליצירה]
פלאש
א. פשוט לפי הצבע הלא טבעי והלבן משהו..
ב. מאחורי אבנים מסויימות יש כמו מסגרת קטנה של צל (רואים מסגרת אחת כזאת מתחילה המפינה השמאלית התחתונה)- מקווה שאת מבין למה התכוונתי
[ליצירה]
א. תודה לכל המתלהבים!
ב. סתיו- הפעם אני לא כ"כ מקבל את הביקורת (שלא כמו ביצירה "צומת הגוש" שהיא היתה יותר במקום..) הפוקוס והצמצם הפתוח הם בכוונה כדיי לתת לגלים ולחול תחושה של אינסוף,
גם בעניין של הקומפוזציה אין טעם לעשות כאן שלישים כי אז יהיה הרבה שטח מת מה גם שכאן התמונה לא חצויה בדיוק בחצי, אבל תודה בכל אופן...
ג. ערוגה- הסוד כאן הוא כמו שסתיו אמרה- צמצם פתוח ופוקוס על המרכז,
התמונה צולמה מגובה החול (כן המצלמה שרדה את זה- וזהירות מהגלים הבאים...),
והכי חשוב עם הרבה רגש- לטעמי זה הסוד הגדול...
[ליצירה]
א. "הלך רוח"- אם הייתי יודע לעבוד עם תוכנות עריכה אפשר היה לומר אולי שאני ערכתי את זה... (מה גם שאני מתנגד לָדָבָר עקרונית...)
ב. אם כבר דיברתם על הנושא אז אכן התמונה צולמה בכפר-דרום באווירה ובתחושות של אותם הימים של לפני-גירוש (וסליחה שאני עוד פעם מערב את הנושא)
חג סוכות שמח לכולם!!
[ליצירה]
א. ברכה הבאה ל"צורה" איזה כיף שיהיו כאן עוד צלמים!
ב. תמונה מעניינת אולי הייתי סוגר צמצם עוד קצת כדי שגם הקיר יהיה חד, קצת חבל שהחלק העליון של המעוין חתוך...
מותר לשאול איפה זה?
[ליצירה]
תמונה יפה
אולי הייתי מנסה קצת להתכופף ולצלם את הכיסא עם קצת יותר מרחבים של הים אבל זה הסתכלות שלי וכמה כיף שלכל צלם יש את ההסתכלות והראיה שלו.
[ליצירה]
בחיי שלא הבנתי מה הקטע.... (ואולי בגלל שאני לא יודע על איזה שיר של ברי אתה מתכוון) אבל בכל מקרה גם אם אתה רוצה לתאר מציאות מסויימת של מישהו מסכן ואומלל יש דרכים יותר אנושיות ויפות לעשות את זה.
ואגב אם ממש חסר לך הקטע של זוועה וסיוטים אתה יכול ללכת לראות סרטים בסגנון- יש כאלה בשפע!
[ליצירה]
לשאלתכם...
א. התמונה צולמה בחוף פלמחים- חוף מהמם>!!!
ב. קצת בתחום המקצועי- התמונה כמובן צולמה בצמצם סגור לגמרי, (הטישטוש של הצדפים הקרובים הוא בגלל השם מאד קרובים..) בעז"ה אני יעלה לאתר תמונה דומה עם צמצם פתוח ותראו את ההבדל....
[ליצירה]
מעניין ונחמד, קצת חבל שרואים את הסלסלה בצד שמאל- עוד שניה של תכנון התמונה היתה יכולה להוסיף מאד!
סה"כ תמונה מעניינת ומסקרנת שגרמה לי לבהות ולחשוב יישר-כח
[ליצירה]
פשטות
איזה כיף שיש המשך לסדרת החורף המדהימה שלך,
יש קטע יפה מאד בתמונות שלך שאת לא מנסה לחפש דברים מסובכים אלא תמונה פשוטה וברורה וזה נותן לתמונות הרבה עוצמה!!!
ואגב יכול להיות שיש כאלה שיחשבו כך אבל לטעמי אין כאן שום חזרה על תמונות- כל תמונה היא אמירה בפני עצמה (בסדרת החורף)
חורף נעים לכולם!
תגובות