[ליצירה]
...
מקסים.
הייתי מוותרת על פרשנות פסיכולוגית בתוך הטקסט
ומסתפקת ברמיזות (לתת לקוראים את המקום לפרשנות).
חוצמזה, הכתיבה מדהימה. יש לך את היכולת לגעת.
[ליצירה]
וואו...
ציור מדהים!
ולנשמת כל חי- עוף דורס הוא לא רשע. הרשעות זו תכונה שאנחנו, בני אדם, הלבשנו עליו. כמו שדולפין הוא ממש לא חיה תמימה. יש בה אפילו צדדים תוקפניים....
[ליצירה]
חחחחחח
הלבד הוא ערס! גדול... אפשר להמשיך את הרעיון בזה שהבדידות היא פריחה, והשניים התאהבו...ואז המחשבה שאפילו ללבד ולבדידות יש בן זוג מכניסה לכזה דיכאון שיושב מול המחשב ואוכל גלידה עם תפוצ'יפס- חנון כזה... אחד כזה שיודע כל מה שאפשר לדעת על העולם.
[ליצירה]
בוינה...
אתה חתיכת מניפולטיבי!!!
אתה יודע טוב מאוד מה ממיס...
עכשיו תראה לי בת אחת ביקום, שלא תגיד אחרי כזאת יצירה:
"יוווווווווווווווווו איזה מקסיייייייייייייייייים...
I DOOOOOOOOOOOOOOOOO"
:)
[ליצירה]
??????????
התדרדרות לשפל של שירי ילדים???
התדרדרות???
שפל???
שירי ילדים???
כפרה,
מי שמצליח להוציא מבין ידיו שיר ילדים עשוי היטב- הוא עילוי!
אני עם נפלאית.
ממזוש כפרה, בחופשה הבאה לארגן ערב צורה. זה אכן מחדל ששנים לא רואים אותך.
[ליצירה]
ממזוווווווווווווש
מדליק/צחיק ביותר.
קוקה כלבתי שתחיה לא מבינה מה אני יושבת כ"כ הרבה זמן מול הקופסא וצוחקת. היא בטוחה שאיבדתי את שפיותי לתמיד.
הכי אהבתי את חוליות החיפוש.
תגובות