[ליצירה]
מדהים
אני לא יודע אם עלה על ליבך אך, אני רואה בתמונתך המדהימה רעיון נפלא.
בראש התמונה רואים הריסות של בית ואילן בקרקעיתה מאחורי הפרגוד (היוטה הלבנה), זה נראה כמו עמודים שהם עמודי בסיס לבניין חדש... והכל בתמונה אחת.
זה משחק ויזואלי יפה של תקומה מחורבן.
(תחשבי על זה, אולי הרעיון הזה יוליד בך כותרת לתמונה.
[ליצירה]
מה?! אלומה!
אני ממש לא מבין את אלומה, אני חדש פה בתמונה רואה אותה כבר עם שמה שיאה לה מאד ואני ישר קלטתי, יש פה ערגה ליושב בשמיים, חכה בודדה מצביעה ומחכה כמו ילד קטן שאבא הלך לו והוא מצביע אבא! והוא רוצה אבא!
וזה לא רק יפה באמצע מטעמים פדגוגיים או אסתטיים, זה פשוט המקום הנכון.
לא יודע אם התכוונת לזה אך, בכל זאת, זה ממש יפה ונותן השראה!(אלומה!), וכשראיתי את זה גמרתי אומר לעשות מנוי על התמונות שלך!
שבת שלום!- הלך
[ליצירה]
זה לא יפה!
אז מה אם אתן בנות ויש לכן נקודת עוצמה מסוימת במשיכתכן, זה ממש זול ומגעיל להשתמשד בזה וחבל אם הקשר בין המינים מתנהל על הציר הזה.
מזל שזה לא כך ביהדות.
[ליצירה]
יווו!
")
כיף לראות אותך מפרסמת שוב, וכיף כפליים לראות את פירות המפגש.
צריך לרכז את זה לדעתי בצורה בקפה או משו כזה, כדי שאנשים יראו ויגיעו למפגשים הבאים.
שבוע טוב ומועדים לשמחה.
תגובות