[ליצירה]
אם כבר עוסקים בפירוש השיר, (כיסוף כישוף), אני הבנתי את זה קרוב לפירושך אך קצת אחרת;
"אהבה באה מ"אין""- הלא הוא מלא כל הארץ כבודו הקב"ה,(זה מושג קבלי למי שלא בעניינים),
"אהבה באה משום"- (לא יודע אם לזה כוכב התכוון), אך אומרים ששום מעורר את התאווה ויש הוראה כזאת של חז"ל לאכול שום בערב שבת לפני שמשמש מטתו.
ובכלל כל השיר מלא בכפלשון ורמיזות וכבר אמרתי שהוא פשוט מדהים!
[ליצירה]
לא! אל תעשו את זה!
זה הורג אותם אם נוגעים להם בכנפיים, זה נראה שהם עפים אחרי זה, אך הם מאבדים מהאבקה שיש להם על הכנפיים ואז התעופה שלהם לוקה והם מתים מיאוש.
הדרך היחידה לחזות ביופיים המרהיב מקרוב, היא אם נצליח לשכנע פרפר נחמד שיתישב לנו על כף היד, בלי שנלכוד אותו בין ידינו.
ובכל זאת טלוש, תודה על התגובה ואגב, השיר הוא גם משל!
[ליצירה]
מוכר
קראתי, וחשבתי, מאיפה אני מכיר את הסיפור הזה?
ממש מוכר לי!
לרגע הייתי בטוח שיש פהגניבה, זיוף, אך משהו בי התנגד ואמר שזה לא יוכל להיות והכיא הוכחות בקטעים שאף סופר לא היה כותב, ואז נזכרתי, הרי קראתי את זה לפני שנה פה באתר.
לוליק!
קבל זאת כמחמאה גדולה, אם הצלחתי לחשוד בך שכתב זאת סופר מפורסם אז אשריך.
[ליצירה]
אני שמח שאין לך את האומץ לכתוב זאת כתגובה (אם התכוונתשיש לך איזו שהיא בעיה עם שירים שכאלה), כנראה שאתה לא מבין או לא מזדהה עם כתיבתם, לגבי השיר שלך דווקא מצאתי אותו מאד יפה וכלל לא היתולי ויש בו עומק רב וגם הוא יכול להיווסף לאותה קטיגוריה של שירים.
[ליצירה]
תגובה לאשיוק'
אישי היקרה, כוונתי בשיר לסוג מסוים של "חרדים" או "מתחרדים" (על משקל מתפחדים), שרואה בעולם איום למדריגתו הרוחנית- היינו לצדקתו.
אינני אוהב הכללות לכן זה לא מפורש בשיר, מה גם שאני בטוח שבין ה"חרדים" יש כאלה שיודעים יותר טוב ממני לאחד בין הקודש ובין החול ולחיות את שניהם בשלמות.
[ליצירה]
:)*
יותר מאשר חמוד, נוגה,
(אסור, ליפול לעצבות, אפילו לא לנוגות
ויותר מאשר אני אומר לך, אני אומר זאת לעצמי.
:)
לכל הרוקים בנינו נראה לי עוברות בראש המחשבות האלו, (---אני פה לבד, איפה היא/הוא?---),
זה יעבור בקרוב, אני מברך אותך ואותי ואת כל רווקי ישראל,("בזכות שעלו לכבוד השבת לכבוד התורה ולכבוד הרגל").
נ.ב.
זה עוצמות הים או הי-ם?;)
תגובות