חיחיחי.... אני תהיתי פעם עם זאת מהות השתייה, אולי מעט להתעלל בעצמנו? ממש חלק מתענית אסתר...
בכל מקרה, זה נחמד, זה יוצר אווירה באמת עליזה כזאת, של פורים.
ליתוש.
[ליצירה]
חיחיחי.... אני תהיתי פעם עם זאת מהות השתייה, אולי מעט להתעלל בעצמנו? ממש חלק מתענית אסתר...
בכל מקרה, זה נחמד, זה יוצר אווירה באמת עליזה כזאת, של פורים.
ליתוש.
[ליצירה]
בעז כתוב תרבותנו ולא תרבותו אני מרגיש שמשהו מהתרבות באמת נלקח כי הרי אהוד מנור היה פזמונאי גדול ועכשיו הוא יחסר שזה בעצם מעט חסרון לתרבות כי הוא כתב הרבה שירים והכשיו הוא לא יוכל לכתוב יותר . לא אמרתי שכל התרבת נלקחה אמרתי שמשהו כלומר מעט מהתרבות של הזמר הישראלי נלקחה עם אהוד מנור
[ליצירה]
גם כשאין מוזה
ליתוש אני מסכים עם כל המגיבים שהגיבו לפני אני לפעים מנחית עלי מוזה פשוט כותב ןלא מפסיק עד שזה יוצא(וזה עדיין בא מהלב) וכפי שאת רואה לפי התידירות שאני מפרסם באתר שזה יוצא הרבה
אל תותרי נסי לכתוב גם כשאין לך מוזה המציאי אותה ותיראי שז עובד
יובל צים
[ליצירה]
עלי באר
זה שיר יפה מאד ,ואילו לא כתבו את מה שכתבו קודמיי
הייתי כותב אני
כי אני מסכים איתם
אני אישית לא הייתי מסווג את זה בתור קטע
אך כל אחד רשאי לסווג את יצירותיו כרצונו
ברוכה הבאה לאתר
יובל צים
תגובות