לקום עם השחר החדש!
על חומסי לחמינו,
להמיט חורבן.
ברוח סער,
יגעש עולמנו;
בעוצמת טורנדו,
המהפכה תִכַן.
מעל ההרים וימי תכלת,
תרועת הקרב,
תתקע, כאלף אוורורות ירייתן.
מעמד הפועלים יצעד בדרך;
מעמד בוני המחר,
בנצחונו יִרָן!
לקום עם השחר החדש!
אל אלוקי אבותינו,
להקריב קורבן.
באש להבה,
תעלה העולה;
בעוצמת קודש,
העברות יכופרו. [אני יודעת שעולה זה לא לחטאים, אבל לא נורא..]
מעל ההרים וימי תכלת,
בשמים יאכלו,
צדיקים, סעודת לוויתן.
עולי הרגל יצעדו בדרך;
בית המקדש יבנה במהרה,
בימנו אמן!
[ליצירה]
לקום עם השחר החדש!
אל אלוקי אבותינו,
להקריב קורבן.
באש להבה,
תעלה העולה;
בעוצמת קודש,
העברות יכופרו. [אני יודעת שעולה זה לא לחטאים, אבל לא נורא..]
מעל ההרים וימי תכלת,
בשמים יאכלו,
צדיקים, סעודת לוויתן.
עולי הרגל יצעדו בדרך;
בית המקדש יבנה במהרה,
בימנו אמן!
[ליצירה]
[ליצירה]
לגבי "גירוש היהודים"
תראה, יש הבדל, בין גירוש האוכלוסיה הערבית של הארץ ב-48, שחייתה בארץ מאות רבות של שנים ברציפות, ושהיה לה קשר שורשי אל האדמה הזאת, ובין פינוי התנחלויות, אשר הוקמו בדרך של כיבוש והפקעת אדמות בידי השלטון הישראלי.
[ליצירה]
לגבי ארץ אבותינו
הארץ הזו, הייתה של יהודים לפני קרוב לאלפיים שנה. מאז, התרגשו עליה כל מיני תהפוכות וסערות, שבעקבותן התיישבו בה עמים אחרים, ומהלך ההיסטוריה שלה שינה כיוונו; וזה, בלי להיכנס לכך, האם כל זה היה בצדק או לאו.
פשוט, בזמן כאשר החלו מגיעות ארצה עליות ראשונות, רוב האוכלוסיה בארץ, לא הייתה יהודית, אלא של ערבים, שיושבים כאן מאז המאה השביעית, ושמאז, הצליחו להשתרש בארץ, בהופכם אותה לביתם.
לכן, כל הסיפור הזה על ארץ אבותינו ועל כל מיני צ'רטרים על הארץ, וסיפור חסר כל בסיס, ונועד, להמציא הצדקה לגירושם של אלפי תושבים מקומיים מאדמתם, ולפשעים אחרים של הציונות.
המדינה הזאת, הוקמה על חורבנם של כפרים למאותיהם, ותוך גזילת זכויותיהם של תושבים לא יהודיים.
לכן, בצירוף לשון "ארץ-אבותינו", אין כדי להצדיק את מה שנעשה, במסגרת הציונות.
[ליצירה]
לגבי פעלים חדשים ושאר ירקות
ראשית, אני דורש את יתנצלותך על כך, שכינית אותי עולה חדש. דבר שני, בשירה, זה מתייחס קודם כל, לאלה מאיתנו יודעי ח"ן בכתיבת שירים הראויים לשמם, מותר ואף רצוי לשנות מילים . הרי רוב גדולי משורריה של השירה העברית, נוהגים כך. וכך גם אנוכי.
ומעתה, אני מבקש פעם נוספת, להתנצל בפניי על הכינוי המעליב הזה של עולה חדש, לאדם שנמצא המון שנים בארץ, ושנחשב לבין עמודי התווך של השירה העברית המהפכנית.
[ליצירה]
לרדף שיח
מה שכתבת על כך, שכאילו בעצמי כתבתי ערך עליי בויקיפדיה - זאת השמצה והוצאת דיבה לשמה. יהיה הרבה יותר חכם, אם תיכנס לערך עליי, ותשתתף בדיון על הצעתו של פלוני למחוק אותי משם.
תגובות