(קצת רקע: הקטע הבא הוא מכתב תשובה של ידיד טוב שלי מתוך אתר שידוכים לאחר שפנתה אליו מישהי שהתברר שהם למדו יחד באותה הפקולטה והיא טענה שלפי תאוריו את עצמו בכרטיס האישי היא ממש לא מכירה אותו ושלפי תאורו הוא נשמע מושלם ומבקשת שיחשוף את זהותו האמיתית לאחר שזהותה כבר נחשפה על ידו ..) "..אז ככה.. חיפשתי וקראתי שוב ושוב בכרטיס האישי שלי..אמרתי אולי נפלה טעות.. לשווא...לא מצאתי היכן כתבתי שאני מושלם.. היללתי ת'עצמי???!!! לא מדוייק..כתבתי את התכונות החיוביות שמאפיינות אותי כפי שכולם כותבים (לא זכור לי מתי קראתי על דבר חסרונותיה של בחורה בכרטיס האישי..הרי אין דבר כזה) וכמו לכולם..אפילו לי יש חסרונות..אבל זה לא לכרטיס האישי..אלא זאת אני משאיר לבחורה לגלות בהמשך..(במקרה שלי זה קצת קשה כי כמעט ואין.. כי החיסרון היחידי שלי הוא שאני צנוע) לסיום אספר לך סיפור דייטים מעלילותיו של חברי: היא: "מה התכונה הכי גרועה שלך, ומה הכי טובה שלך.."? הוא: "הכי גרועה שלי, שאני חושב שאני הכי חכם.. והכי טובה...שאני הכי חכם.." בכל מקרה כדאי שנותיר את מפגשנו זה הוירטואלי מבלי לחשוף עוד פרטים.. שיהיה לך הרבה בהצלחה בהתמחות ובחיים..בשורות טובות.. וכמה מילים רציניות: ואם מן דבריי נשמעה נימה של יהירות או שחצנות (ביחס לשלמותי)..אז זה חוש הומור נטו ושנינות אני מניח שזה היה ברור...אחרי הכל נרקסיזם היא חסרון...ואצלי..מה פתאום???