[ליצירה]
דווקא לי היה נראה כאילו הקוף שבכלוב הוא המיוחד מכולם... את השורה האחרונה הבנתי-כולם קופים (שיכלית) והוא המלך של מה?
שיר נחמד, רק תתני עוד כמה רמזים על כוונת המטבעות לדעתי.
:)
[ליצירה]
[ליצירה]
גם אותי זה מצחיק וזה גם מאוד כיפי לעשות מערכונים של זקנים... :) (מנסיון)
כמו שלשפה יש את השנים שלה... אז כיום איפה תראה "סבא גילי" ?? או "סבא אמיר" וכל אלו?... אין כאלו.
בעתיד השמות שלנו יהיו כאלו... אויי... בימים ההם איזה שמות שהם היו קוראים לילדודס שליהם.. הם היו מנסים לחרוז שמות חדישים במקום לקחת את אלו היפים הקיימים, ולפעמים זה נשמע כמו שם שצריך לחפש לו פירוש באנציקלופדייה... ;)
[ליצירה]
תתנו לי מקורות שבדיוק אתם מצאתם בהם את אותם משפטים שאני המצאתי ואז תבואו ותדברו בבקשה.
ככל הידוע לי- המשפטים האלו שמורים אצלי על דפים על השולחן שלי, ופירסמתי אותם בשני אתרים ובין מכרים, ולא יותר מיזה.
תאמינו או לא, זה מקורי!.
[ליצירה]
חחחחמוד בהחלט!
העברת תמסר בצורה מצחיקה! ובמקום למרוח אנשים בשירים עם מילם לא מובנות הנה לנו קטע טוב שמעביר את הנושא בצורה מעניינת הרבה יותר!
:) =)
יומשמח :)
תגובות