לצאת לטייל,
ללכת בשביל שצייר לנו
עפרונו של ריבונו של עולם.
להביט במעשי ידיו,
ביצירותיו ובנופיו.
ללמוד כך ציור אחר
שצייר הבורא,
לא פחות יפה,
אלא אפילו יותר,
ללמוד את הציור
של נשמתך.
[ליצירה]
מקסים ממש...
אני חושבת שגם כל אחד מאיתנו, גם אם ברוך ה' אנחנו אישית לא נפגענו, הוא איש קטן שנושא את עמוד האש.
יפה ביטאת את ההערכה שלנו אל אנשים גדולים אלו...
[ליצירה]
ביטאת מקסים הרגשה שאני חשה לא מעט...
מזכיר לי שאומרים תמיד שבשביל לעשות שלום בחוץ צריך להיות שלום בתוך האדם, נראה לי שזה נכון בכל תחום.
ישר כוח!
תגובות