אני יודע!
אלה אברהם ולוט, ברגע הגורלי שבו לוט מחליט לרדת לסדום ו"שולח" את אברהם ל... (לאן הוא הלך אז?!) אהבתי את התמונה! איזה רגע דרמטי. גם בלי לדעת שזה אברהם ולוט...
עכשיו אני גם שם לב שצד אחד מדברי והצד השני פורה, והרי לוט בחר באזור הזה בגלל שהוא פורה (או לפחות היה, חחח).
[ליצירה]
זהו יוסף המחפש את אחיו.
אהובה - כיון שנראה שיש כאן בעיה עם הכותרות, נשמח אם תוסיפי הסבר בגוף היצירות המקסימות שלך.
אני שמחה מאד לראותך כאן!
~ניצן~
[ליצירה]
[ליצירה]
אני יודע!
אלה אברהם ולוט, ברגע הגורלי שבו לוט מחליט לרדת לסדום ו"שולח" את אברהם ל... (לאן הוא הלך אז?!) אהבתי את התמונה! איזה רגע דרמטי. גם בלי לדעת שזה אברהם ולוט...
עכשיו אני גם שם לב שצד אחד מדברי והצד השני פורה, והרי לוט בחר באזור הזה בגלל שהוא פורה (או לפחות היה, חחח).
[ליצירה]
יישר כוח על המסר החשוב בפרשה.
יפה הרעיון של התורה והמלאכה לצידה,שהרי כבר נאמר:"אם אין קמח אין תורה"
עצם קיום המלאכה במשך השבוע ושמירת השבת ביום השביעי -הם הדברים הרצויים אצל בורא עולם.
שהרי גם הקב"ה ברא את העולם במשך שישה ימים ומנגד ביום השביעי:"שבת וינפש"
[ליצירה]
יישר כוח!
דבריך אכן נכונים מאד.
מי ייתן ותיהיה אוזן קשבת למסר חשוב זה.שהרי עם ישראל הוא כגוף אחד ומעליו מאזניים. ככל שיתרבו החסדים והמעשים הטובים של כל יחיד ויחיד כלפי הזולת-כן ייטב לכל העם,לא כן כאשר המצב הפוך.
יהי רצון שנרבה באהבת חינם.כל עוד הדבר אינו מתרחש -גם המצב בארצנו אינו משתנה.
תגובות