[ליצירה]
אהלן תשמעי זאת התפילה האחרונה שקראתי וכמו שנאמר אחרון חביב באמת היית היחידה שהעלת חיוך על פני לא הכל אהבתי האמת אבל הפיסקה השלישית רביעית לא יודע איך יוצא שם כל הסלט הזה יפה .
בבקשה תשלחי גם לי ביקורת על היצירה הראשונה והיחידה שכתבתי בעזרת השם אחת מרבות לכבודו.
להית
[ליצירה]
קודם. למגיד. זה שהייתה שם וניסית ונכשלת! בעיה שלך פנה את הדרך לאותם אלו שלא הפסיקו לנסות. ודע שתמיד אלו שהמשיכו בסופו של דבר הצליחו - מבחינה היסטורית.
לדרף. תראה כל מה שאתה אומר ומאמין יוצא מתוך אקסיומה מסויימת - שהאל הוא מעל לבינתנו וכל מה שנאמר עליו בהכרח לא נכון. אבל גם האקסומה שלך מקורה באמונה בלבד. אתה בוחר להאמין בדברים האלו. מבחינה זאת אין הבדל בין אף אחד. בין שפינוזה לעובדיה יוסף ולאינשטין ולחילוני שגם הוא מאמין שאין ה' ומאקסיומה זאת יוצר לו עולם שלו.
אני מאמין דווקא שאין הבדל באופי של האל לאופי שלנו חוץ משלמות המדות. ומתבסס על סמך הכתוב בוא נברא אדם בצלמנו ודמותנו. אני מפרש שהכוונה באופי שלו שהוא יהיה דומה לשלנו. אולי הרוב לא יסכים איתי אבל עדיין תראו אדם תעשה לו טובה הוא יחזיר טובה וכך גם האל וכך גם בהרבה דברים אחרים. הבעיה היא להבין את עצמנו. אולי אם נבין את עצמנו ואת משמעות חיינו נבין את האל.