האובך תשובה להפגנת החרדים
למחזה המחפיר הזה שאירע אתמול
הגיבו השמיים מיד ובאובך עכור .
לא גשם ניתן להם כתפילתם הסתמית והאגבית.
אלא גשם של אבק .
לא מים מטהרים נשפך על כולנו
אלא רבבות ריבוא של - רבב
מהשמיים גילו שאט נפש של אבק וגם של מאבק
שמשמעותו עוד חבלי גאולה קשים
אם אליהו היה ביניהם והיה קם לעמוד מולם
לא פחות להוכיחם כעובדי ה"בעל" העכשוויים.
היו הם עושים בו קרוב לוודאי לינץ'.
לא היה מעולם חילול שם שמים יותר נורא ממה שהיה אתמול .
מי שמתיימרים להצטייר כתופשי התורה
העמידו את תורת ישראל בסתירה לעומתית למהות חיים מתחדשת של גאולה.
והדבר בלתי נסלח היסטורית ותיאולוגית
מי שמתיימרים לעלות על ראשם את האמונה בה' יותר מאמונתם בכלל ישראל אין בהם גם אמונה אמתית .
עוד יבואו ימים של שילום וחרטה.
אתם באמת קוראים נכון ולא מהזויות ליבכם ?
"לקבוע עיתים לתורה " הוא כפשוטו בין שאר העיתים של חיים פעלתניים ותוססים
יש גם לייחד ולקבוע עיתים ללימוד תורה.
בשום פנים ואופן לא לקבוע כל העת -אך לתורה.
שבשמיים עיקר המעשה ולא המדרש בבחינת:
"אשר ברא לעשות"
השואה האיומה הוכיחה לקח שמוסמס בכוונת מכוון
כי יכולים גם אלה הקרויים :"גדולי תורה" לטעות ולשגות ולהיות סחופי סרק ומוכה סנוורים.
אנו חיים עתה בעוד עידן שכזה
ולוואי ויהיה העוז והכח לציונות הדתית הלאומית לעמוד איתן
להמשיך ולמלא את יעודה כ"דבק" עצמאי ומאזן בין שני הקצוות בעם החרדים מזה והחילונים מזה.
הביטוי :
"נשאת ונתת באמונה"
הוא ביטוי של : "קוממיות" - של שתי קומות.
אין האדם יכול ל"שאת" באמת באמונת אלוהים.
אם אין בידו את ההמשך :"נתינה" באמונה
לצלמו של האלוהים.
ואין לך חילול שמה של תורה ,יותר מהטענה :
כי כביכול :
לימודה בלבד הוא הנתינה הגדולה ביותר לכלל ישראל.
זו אמירת כזב, עושק , גזל והונאה וכלפי כלל ישראל ונצח ישראל
ונביא לבב חכמה
הגיבו השמיים מיד ובאובך עכור .
לא גשם ניתן להם כתפילתם הסתמית והאגבית.
אלא גשם של אבק .
לא מים מטהרים נשפך על כולנו
אלא רבבות ריבוא של - רבב
מהשמיים גילו שאט נפש של אבק וגם של מאבק
שמשמעותו עוד חבלי גאולה קשים
אם אליהו היה ביניהם והיה קם לעמוד מולם
לא פחות להוכיחם כעובדי ה"בעל" העכשוויים.
היו הם עושים בו קרוב לוודאי לינץ'.
לא היה מעולם חילול שם שמים יותר נורא ממה שהיה אתמול .
מי שמתיימרים להצטייר כתופשי התורה
העמידו את תורת ישראל בסתירה לעומתית למהות חיים מתחדשת של גאולה.
והדבר בלתי נסלח היסטורית ותיאולוגית
מי שמתיימרים לעלות על ראשם את האמונה בה' יותר מאמונתם בכלל ישראל אין בהם גם אמונה אמתית .
עוד יבואו ימים של שילום וחרטה.
אתם באמת קוראים נכון ולא מהזויות ליבכם ?
"לקבוע עיתים לתורה " הוא כפשוטו בין שאר העיתים של חיים פעלתניים ותוססים
יש גם לייחד ולקבוע עיתים ללימוד תורה.
בשום פנים ואופן לא לקבוע כל העת -אך לתורה.
שבשמיים עיקר המעשה ולא המדרש בבחינת:
"אשר ברא לעשות"
השואה האיומה הוכיחה לקח שמוסמס בכוונת מכוון
כי יכולים גם אלה הקרויים :"גדולי תורה" לטעות ולשגות ולהיות סחופי סרק ומוכה סנוורים.
אנו חיים עתה בעוד עידן שכזה
ולוואי ויהיה העוז והכח לציונות הדתית הלאומית לעמוד איתן
להמשיך ולמלא את יעודה כ"דבק" עצמאי ומאזן בין שני הקצוות בעם החרדים מזה והחילונים מזה.
הביטוי :
"נשאת ונתת באמונה"
הוא ביטוי של : "קוממיות" - של שתי קומות.
אין האדם יכול ל"שאת" באמת באמונת אלוהים.
אם אין בידו את ההמשך :"נתינה" באמונה
לצלמו של האלוהים.
ואין לך חילול שמה של תורה ,יותר מהטענה :
כי כביכול :
לימודה בלבד הוא הנתינה הגדולה ביותר לכלל ישראל.
זו אמירת כזב, עושק , גזל והונאה וכלפי כלל ישראל ונצח ישראל
ונביא לבב חכמה