[ליצירה]
וואו ליאורה- מקסים! אני מתחברת אליו מאוד- אני מזל מאזניים ומאמינה שאני לא יכולה להגיע להחלטות כי כל דבר יש לו יתרונות, עוד יתרונות ואולי חסרונות...
אהבתי גם את הסטירה שיצרת... כשמצד אחד את רוצה שהיא כבר תגיע להחלטה ומצד שני את אומרת "איש אינו דוחק בך..." ואז את שוב אומרת 'תגיעי כבר להחלטה'.... גם כאן יש התלבטות כלשהי...
מדהים! ייש כוח!
[ליצירה]
ואי- סיפור מרתק ומדהים! מעניין לקריאה!
לא הבנתי אם אתם עדיין יחד או לא... כי כל הסיפור זה על הפגיעה והסוף הוא שאתה עדיין מאוהב... בכל אופן בהצלחה לך! ומאחלת רק טוב!
תגובות