[ליצירה]
וואו- זה יפה... מסובך אומנם...כל הקשרים וגם בקורא זה יוצר 'קשר' לשני מובני המלה בינו לטקסט. גם קשר הסתבכות ורצון לקריאה חוזרת, וגם הזדהות.
כל בכבוד לך!
[ליצירה]
ברור שכל כאב שונה מאדם לאדם. ומה שכואב לאדם לאחר לא.
לטעמי, זהו דבר שאפשר לשפר אם רוצים... ויכוחים וריבים הינם הכרחיים לקשר תקין- השאלה היא איך אדם פותר כל ריב.
תודה על תגובה יפה כל כך!
[ליצירה]
מזל טובבבבבבבב!!!!
איזה אושר!!! מזל טוב לאב בנלהב-
מזל טוב לאם- והתאוששות מהירה
המון פינוקים לבת-
ושפע ברכות אינסופיות של שלווה ואושר!
יצירה מדהימה!!!
תמשיך לכתוב עוד הרבה כאלה...:)
[ליצירה]
ממאיה-
יווווו איזה שיר יפה! אני מאוד מתחברת אליו כי בד"כ גם אני כותבת על טבע...במיוחד כשהייתי שומרת לפנות בוקר- אז הייתה לי הכי מוזה....
וטבע זה אחד הדברים היותר יפים שיש!
תודה
בואי לבקר גם אצלי... :)
נ.ב
יש לי עוד משתמש Maya Took
תגובות