נגיד שאת הולכת ברחוב וידיד שלך מתקשר אלייך, לא סתם ידיד, אחד שיצאת איתו פעם והידיד הזה אומר לך שהוא צריך לבקש ממך משהו מוזר, הוא רוצה שתבואי איתו לאנשהו ותעמידי פנים שאת חברה שלו כדי לגרום לאיזו בחורה שהוא רוצה לקנא, א´ נקרא לה.

בואי נחליט שאת מסכימה, גם כי הוא ביקש וגם כי את עדיין קצת רוצה אותו. את הולכת איתו למקום הזה ומגלה שא´ בכלל לא נחמדה ושמגיע לו הרבה יותר מזה, נניח שממש לקראת הסוף גם הוא מבין את זה ופתאום שם לב שאת הבחורה שהוא תמיד רצה ועכשיו אתם שוכבים על הדשא מחובקים, סופרים כוכבים ולא מבינים איך חיכיתם עד עכשיו.

 

נשמע לא רע, נכון? רק שיש בעיה אחת קטנה, את לא רוצה אותו, הסיפור בינכם בכלל נגמר בגללך  ואת מאוהבת לחלוטין במישהו אחר, פ´ נקרא לו. הידיד הזה שלך שמתקשר אלייך סתם המציא את כל העניין עם א´ כדי שתסכימי לבוא איתו כי הוא זה שעדיין רוצה.

נגיד שאת לא יודעת מזה ומסכימה, את הולכת איתו למקום הזה ומגלה שא´ היא אחלה בחורה אבל זה לא נראה שהוא מתעניין בה יותר מדי, נניח שממש לקראת הסוף הוא אוזר אומץ ומספר לך את האמת אבל את עדיין נעולה על פ´ ועכשיו אתם שוכבים על הדשא נבוכים ומבולבלים והכוכבים לא מבינים למה אף אחד לא מסתכל עליהם.

 

התסריט הזה כבר נשמע פחות טוב, נכון? אוקיי, אז ננסה את זה ככה.

נגיד שאת הולכת ברחוב וידיד שלך מתקשר אלייך, לא סתם ידיד, אחד שיצאת איתו פעם והידיד הזה אומר לך שהוא צריך לבקש ממך משהו מוזר, הוא רוצה שתבואי איתו לאנשהו ותעמידי פנים שאת חברה שלו כדי לגרום לאיזו בחורה שהוא רוצה לקנא, א´ נקרא לה.

בואי נחליט שאת מסכימה, את הולכת איתו למקום הזה ומגלה שהוא ממש רוצה את א´ וזה בסדר כי את ממש רוצה את פ´.

עכשיו אתם שוכבים על הדשא קרוב מדי וסופרים כוכבים, הוא כנראה חושב עליה ואת חושבת על ההוא אבל יותר מהכל את חושבת על זה שכשהיית קטנה ראית יותר מדי סדרות נעורים אמריקאיות...