"גם הצדפים, כמו חופים כמו הרוח גם הצדפים הם לפעמים געגועים לבית שתמיד אהבנו אשר היה ורק הים שר לבדו שם את שיריו. כך בין צדפי ליבו של האדם שרים לו נעוריו".
[ליצירה]
תגובה לקנטאור
א. אם אתה כ"כ אינטלקטואל היית צריך לראות שכן הוא התכוון לפלג מסויים "אנחנו הכתומים...".
ב. לא חשוב איך תקרא למנהיג החדש "שלנו" בין אם הוא "כבוד" או "ירום הודו" או אפילו "כפרה עליו" זה עדיין לא משנה את העובדה שהוא מושחת מניפולטיבי ומגעיל שכל מה שמעניין אותו זה לשבת שם למעלה וכל מה שהוא עושה אלו פעולות מטופשות שהורסות את הארץ והמדינה שלנו...
ג. כמדומני המטה נגד ההתנתקות ולמען א"י בחר את הצבע הכתום כצבע המאבק.. ולא החליט או קבע שזהו צבע האומה.. אם אתה לא אוהב את הצבע הזה זו בעיה שלך.
ד. קודם כל אל תדבר בשם כולם. אתה לא מבין מה "הסרט שלנו"? זה שאתה קורא לזה ככה רק מוכיח כמה אתה עלוב וכמה הארץ שלנו לא מעניינת אותך.. אבל אתה בעצם לא כל כך מתבייש או מסתיר את זה אז מה אני מדברת שטויות?
ה. אתה בקטע של לזרוע מלח על הפצעים? עובדה פינו אותנו. כן עובדה עכשיו יש שלום ואחווה והחמאס לא עלה לשלטון. ואיזה מזל בסוף בכלל לא עפים קסאמים על אשקלון. לא היה אתמול פיגוע בתחנה המרכזית בת"א ואפילו אין צורך בלסקל עשרות פיגועים.. עוד מעט והשירות בצה"ל כבר לא יהיה חובה... מי צריך אותו כשיש כזה דו קיום? אני כבר רואה את זה קרב אוטוטו הסכם שלום.
ו. בע"ה הוא ימצא את כל הדרכים להשפיע על העם.
ז. מקוה שלא יהיה פינוי הבא... לצערי לא מצפה שתסכים איתי.
באמונה עצומה
ונאמנות אמיצה
אוהבת הארץ.