לא חשבתי על זה אבל אכן יש בזה משהו מסתורי.
ולשאלתך-זה לא היה בכוונה...אבל אני שמחה שזה יצר את הרושם הזה לבסוף, זה הוסיף לתמונה מימד אחר לגמרי. שמחה שאהבת.
[ליצירה]
לא חשבתי על זה אבל אכן יש בזה משהו מסתורי.
ולשאלתך-זה לא היה בכוונה...אבל אני שמחה שזה יצר את הרושם הזה לבסוף, זה הוסיף לתמונה מימד אחר לגמרי. שמחה שאהבת.
[ליצירה]
ווואוווו ציור מקסים!
אפשר ממש לראות את תנועות הסיבוב שלה....השמלה עם כל כך הרבה תנועה וקצב...והרקע עם האור מוסיף כל כך הרבה.....תמשיך לצייר כל כך יפה!
[ליצירה]
שיר יפה מאוד. מבטא כאב ועם זאת הצלחה וריפוי עצמי.
הליכה בדרך משלך, פתיחה בחיים משלך.....אכן הראית לזה שפגע בך-שאת מסוגלת, ואני משערת שזו הייתה מטרתך.
הלוואי וכולנו היינו מסוגלים למשיך הלאה כמוך.
תמשיכי בדרכך....ואל תתני לאף אחד לשבור אותך שוב.
תודה!
[ליצירה]
תמימות אי אפשר להשיב, לא משנה מה ברגע שהיא נעלמת, אובדת או מתנפצת עקב אירועים, היא אובדת לנצח. נכון שחלק קטן ממנה תמיד אבל תמיד יישאר, אבל התמימות עצמה, מהותה ומה שהיא-ברגע שנעלמת, זהו, אין מה לעשות. אני לא חושבת שאפשר להשיבה. זו תכונה מולדת שעם הזמן נועדה להיהרס, כי אלו הם החיים, אם היינו תמימים כל חיינו לא היינו מסוגלים לחיות...כך שבאיזשהו מקום טוב שהיא נהרסת. ככה אנחנו לא נשארים עיוורים יותר מדיי, וכן את צודקת, יש בי הרבה תמימות, שלאט לאט נפרמת...ועוד חלק נעלם, אבל היא עוד שם קיימת.....זה בטוח.
תודה רבה על התגובה ועל הכל...
תגובות