העולם שלנו מלא בדברים מוזרים. לא תמיד שמים לב אליהם, אבל הם שם כל הזמן, לאן שלא תלך, אתה מוקף במוזרויות.

למשל, אתמול נגמר לי החלב, והייתי צריך ללכת לסופר כדי לקנות עוד. קורה. הלכתי. עד כאן זה נשמע נורמלי לגמרי, נכון? גם אני חשבתי.

אז הגעתי לי לסופר, התחלתי ללכת בין המדפים, מחפש את המקררים של החלב, ופתאום אני עובר ליד המדפים של הפירות. נורמלי, כן? נורמלי לחלוטין. לא שמתי לב לשום דבר יוצא דופן, הכל מציאותי ושפוי.

אבל אז הבחנתי שבין מדפי הפירות השונים היו תפוחים, דבר הגיוני לכל הדעות, אבל שלא כמו תפוחים נורמלים – הם היו ירוקים. ולא ירוקים כמו מלפפון, או חסה, או שולחנות בצפר, הם היו בגוון בהיר, עדין ובוהק של ירוק. תמוה. מאוד.

הרמתי תפוח אחד, ובחנתי אותו. ירוק. ירוק לחלוטין. מכל הכיוונים. מי שמע על דבר מוזר שכזה?

צבטתי את עצמי, הייתי בטוח שאני חולם, אבל הצביטה הייתה חזקה, הרגשתי אותה. זה רק גרם לעניין להיראות מוזר עוד יותר. שמעתי, כמובן, על פירות וירקות מהונדסים גנטית או משהו כזה, שמחדירים להם שינויים מסויימים כדי שיהיו בעלי צבע או צורה מיוחדת, כמו הפלפלים הצהובים האלה, אבל תפוחים ירוקים? זה לא מיוחד, זה חולני!

הבטתי בהם בגועל, והחלטתי שבקופה אתלונן על כך.

מצאתי את המקרר, ושלפתי בקבוק חלב מפוסטר 3%, כמו שאני קונה תמיד. אחזתי בו בכוח כשעברתי על פני התפוחים בדרך לקופה, כדי להזכיר לעצמי אני שפוי, ושהעולם עדיין מסתובב על צירו באופן נורמלי.

ניגשתי לקופה, שילמתי על החלב, והעדפתי לא לומר דבר. אני לא מאלה שצועקים על קופאיות מסכנות שלא עשו שום דבר. אילו רק ידעתי מי מנהל את המקום הזה... כך חשבתי לעצמי, אבל החלטתי לשתוק. שהם יראו שאף בנאדם נורמלי לא יקנה את התפוחים המשונים שלהם, ושהם יחליטו לבד אם הם מוכנים לקחת חלק בטירוף הזה. אני לא אעזור להם בכך שאעיר.

הלכתי ברגל את הדרך הקצרה, ועליתי אל ביתי.

אבל בדיוק כשהתכוונתי להכניס את החלב לקפה, ופתחתי את הבקבוק, הייתי המום לחלוטין לגלות שהחלב היה נוזלי כמים.

תארו לעצמכם, פשוט ביזארי!