[ליצירה]
תגיד, איתמר, נראה לך שהקב"ה שמח ונהנה מעבודת ה' שלך? ואם זה לא בשביל לעבוד אותו אז תרחם עליך ועליו וקח מהר את הרגלים משם, וחפש מקום שבו תהיה 100% אתה, ושמח! כי הוא המארח בעולם הזה והוא לא אוהב שהאורחים אומללים!
[ליצירה]
בס"ד זה כל כך נכון וכן. הייתי שם כמגורשת, אחרי 21 שנות חיים שם (תמיד קצת זרה, קצת מהצד) ועכשו אני במקום אחר שבו הוא הניח אותי, ודרך ארוכה זה עונש ושאף אחד לא יספר לנו סיפורים. אנחנו צריכים להקשיב למה שיש לו לתת לנו בהוויה החדשה הזו. חייבים להתבגר באמת, כלומר להתבטל. את משהו את.
תגובות