[ליצירה]
איתך בבכי, בזכרונות. והלידה- כמה שהיא כואבת. שכן ה' רוצה לתת יותר עכשו. ותרי, תני להתכווצויות לדחוף אותך קדימה, אל ארץ ישראל יותר פנימית, יותר שלמה.
[ליצירה]
בס"ד יש משהו בכתיבה שלך, משהו מתחיל להיווצר. אני יכולה לראות את ההתרחשות, את האלימות של הסלעים הכבדים על הביש, את ההרף עיין בין הסכנה לאין סכנה, ההרף עיין של המפגש- והאכזבה. ואתה עצמך-תאב, רעב, מסתובב.. זה חד וחלק וחזק.
הג'ונגל הזה של הכביש.מצב המכוניות, המצב שלך-זה טוב.
רק שזה עוד לא מגובש מספיק. אבל העיקר ישנו, כך שפשוט תמשיך. ולגבי "אבק כוכבים" נראה לי שעברת את הגילך
[ליצירה]
תגיד, איתמר, נראה לך שהקב"ה שמח ונהנה מעבודת ה' שלך? ואם זה לא בשביל לעבוד אותו אז תרחם עליך ועליו וקח מהר את הרגלים משם, וחפש מקום שבו תהיה 100% אתה, ושמח! כי הוא המארח בעולם הזה והוא לא אוהב שהאורחים אומללים!
תגובות