[ליצירה]
השיר יפה, אבל יש חרוזים משוכללים יותר. ,ומה אם ,משה וכלב"? בעצם מה זה משנה כיום הכל מחפפים; והרוח כדברך חבושה בפריצותה חסרת הרסן והרדודה,ככה שאתה יחסית עוד טוב. [ מגילות הרע במיעוטו]..
[ליצירה]
אולי הקטע השני מעט קיטשי אבל הוא לפחות אמיתי ומבטא את העיקר. אפשר לומר גם שהוא עמוס בבית הראשון. לדעתי כל בית יפה בפניי עצמו, אלא שהשיר כולו לא מפותח מספיק ובמצב גולמי.
[ליצירה]
אוי רחל
תמרור: קשה לי עם הדרישה של הבית האחרון. קפץ לי מול הפרצוף (סליחה, מול ה"פנים") משפט בסגנון "מה ששנוא עליך...."
בכל זאת נגעה בי הצעקה שמשתמעת מהשיר: "אני קיים!" שימי-לב... אני פה. סימן: אין מה לעשות המילים שלך פועלות!
(ציון: מי אני שאחלק ציונים?)
תודה,
בועז
[ליצירה]
טוב שהלחימה מאחדת את העם, אך אסור, אסור לשכוח מי גרם לכל זאת.. וחובה להצביע על הממשלה הפושעת וללחום גם בה לצד המלחמה בטרור. עלינו להציב אלטרנטיבה (מה שכיום אין) ולכבוש את השלטון מבפנים. אחרת המציאות תטפח לנו על הפנים (ופעם הבאה זה יכאב הרבה יותר)
[ליצירה]
אפשר ומוכרחים
אסף לא הבינות אותי עד הסוף, אולי לא הייתי מספיק ברור. אומר זאת באפס מילים כמעט:
"דָּמוֹ דּוֹהֵר לַשָּׁוְא בְּמֵיתָרִים" - לא!!
"אֶפְשָׁר לְהַשְׁווֹת אֶת
בֵּטְהוֹבֵן
לַאֲדוֹן עוֹלָם?" כן!! (זו מטרתנו)
"מִלִּים בְּנוֹת אַלְמָוֶת בְּבָתֵּי כְּנֵסִיּוֹת" - שם שורר המוות.
שירה ותורה אמיתיים הם בחומר, בנפש, בעולם הזה.
השאלה היחידה היא איך?---
*
אין כוונתי להתריס ולהכעיס ולעקור ולשרש
אני מודע לעובדה קיימת, כואבת, בת שנות אלפיים.
את הלשון החיו ככל האפשר - ממנה השירה.
את התורה צריך וחובה(סוף-סוף)להחיות!
*
נ.ב הביטויים החרפים על התורה לא לחינם ב " "
תגובות