שלום לכולם,
נולדתי ב (תש"ן)1989
ואני גם כיום בעיר אשדוד.
אוהב לכתוב סיפורים מגוחחים, מחזאות, סצנות וגם לתרגם שירים מאנגלית לעברית, מעברית לאנגלית.
במיוחד אוהב ספרים קלאסים בינהם ספרי לואיס קארול, הנסיך הקטן ועוד.
[ליצירה]
את צודקת אביטל...
גם אני חלמתי פעם על השלום, אך הוא רחוק, רחוק מאוד, ומות ערפאת לפי דעתי רק יעזור להרחיק את התקופה הנסגבת....וחוץ מזה, ערפאת: הוא הטרוריסט הכי גדול שהיה קיים אי פעם ימ"ש!
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
די כבר!!!
באתר יש יותר מידי שטויות כאלו, מילה, מילה וחצי או דעות פוליטיות.
האתר הזה הולך ומתדרדר....זה רעיון נחמד למצוא משפט נחמד או אימרה יפה, אבל הקטגוריה "במשפט אחד" הפכה ללב האתר, אנשים כותבים רק לקטגוריה הזאת, ולרוב אלו דעות פוליטיות או סתם משפטים שמשועממים כותבים...זה באמת לא בסדר, איפה כל השירה, הסיפורת?
לפי דעתי צריך להוריד את הקטוגוריה, למרות שהיו לה תקופות יותר טובות מהיום, או שיתחילו לסנן את היצירות!
צר לי ברק, תאלץ למחוק את ה"יצירה" שלך, הרוב פה מסכים שהיא לא שווה דבר, ודי עם כל הניתוח הסיפרותי!!! אז מה?כולנו נכשלים, אז צריך לעשות מזה יצירה?
איפה נעלמה המהות מאחורי האתר הזה?!?!?!
אבל יש לי לפחות הודעה משמחת בשבילך ובשביל כל האנשים שממלאים את האתר הזה בדברים לא נחוצים.
יש אתר שבו אתם יכולים להגיד מה שאתם רוצים, והוא די ידוע:
http://www.quoter.tk/
אתר הציטוטים הישראלי.
לא שאני מפרסם אותו או משהו פשוט זה מעצבן לראות משפטים חסרי כל משמעות!!!
[ליצירה]
נראה לי שהמציאו את הסיפור כבר בימי הביניים
מן הסתם, נראה לי שהסיפור הזה היה קיים מימי הבינים (וזאת סתם אגדה)
בכל מקרה, שווה לחקור את זה!(מי שלא הבין שיקרא את "המרצה המשוגע והאשם")
תגובות