כל אדם הוא ספר בסיפריותו של הקב"ה כל אחד מהם נכתב באותיות זהב מה היה על האדם ומה יה עליו, יש ספרים שנכתבו מהחל ועד כלה ונשאר לכתוב רק את הסוף יש כאלה שמלאים רק עד מחצה ויש כאלה שרק החלו להיכתב בדרך כלל הסיומת תמיד כתובה בלשון סטנדרטית ומועתקת מתוך ספר שבו מצוינות כל הסיומות כגון:" הועלה דרך תאונת דרכים" או "הגיע במטוס" או עלה במיטתו וכו' וכו' וכו'… ישנם סוגים שונים של ספרים כמו אנשים: יש ספרים בעלי כריכות חומות, יש ספרים בכריכות מוזהבות, יש מוזהבים ויש ספרים הכתובים באש ויש כאלה הכתובים במים, ויש עוד סוגים של ספרים מכל המינים ומכל הסוגים שלא כאן הוא המקום לפרטם, כמו הספרים גם האנשים שונים אחד מהשני לדוגמא בכל אדם יש רוח ,נפש או איך שלא תקראו לזה כמו שבכל ספר רגיל יש אבק שמצטבר עם הזמן אך ישנם ספרים מוזהבים שהאבק לא מצטבר עליהם ספרים אלה הם מיוחדים הם שייכם לבעלי הנשמה שהנפש בלבד לא מספיקה להם והם צריכים עוד, הם, הם בעלי הכוח הרוחני. כל ספר נכתב בידי יצור ששמו גורל כל גורל יכול לכתוב בספר או שהוא יכול לתת לספר להיכתב בעצמו, יש אדם שגורלו נכתב מראש ספרו מולא מהרגע שבו הוא הגיח לאוויר העולם והוא נוהג על "הספר" יש אנשים שכאשר הם נולדים ספרם ריק והוא מתחיל להירשם עם הצווחה הראשונה שהתינוק פולט מפיו והיא נרשמת בספר ומהווה את העמוד הראשון כשהוא פולט מילה ראשונה היא נרשמת בספר כשהוא עושה מעשה- יהיה אשר יהיה הוא נרשם בספר, אלה האנשים שכותבים בעצמם את הספר שלהם ולגורל אין זכות להתערב אפיו לא בפסיק קטן כאן או נקודה שם בסוף העמוד, אלה הם האנשים שבשבילם חופרים בספרים הרשמיים על מנת לתאר איך הגיעו לדוגמא:" ויבוא הנה באש ובעשן על מרכבות הרעם וגלגלי האש", באמת משהו נכון? יש ספרים שמולאו אך תמיד ניתן לנות פרט כלשהו שהרי נאמר "אין מזל לישראל" לא? וזה המשל והרי הנמשל : עם ישכל יהודי הוא חלק מעם ישראל החלק של עם ישראל בסיפריתו של הקב"ה הוא באגף אחר שונה מכל שאר הספרים ספרים אלו הם מוזהבים בעלי כריכות זהב וכתובים באש ולא בזהב, בספרים אלו תמיד אבל תמיד ניתן יהיה למצוא טעויות בעבר, בהווה ובעתיד לרב ניתן יהי לתקן אותן אם מעט כוח רצון להשתפר ולשנות את הגורל שכותב את הספר של כל אחד ולזכור שמעל לכל הגורלות עומד ומשגיח הספרן הראשי הקב"ה ושרק לא הזכות לערוך שינויים בסיפריתו והוא היחיד שכותב את הספר הגדול ביותר עב הכרס שאי פעם היה קיים וכותרתו "עם ישראל חי", הספר הזה עטור בזהב מעוטר בכסף ונפוח על פני דוכן שאינו מאפשר לו להיסגר, לספר הזה אמנם יש התחלה אך אין לה סוף- משום שלא קיים הדף שעליו תרשם המילה סוף. הסוף. (האומנם?) נ.ב: "דע לפני מי את עומד… וכל מעשיך בספר נכתבים" נ.ב: ספר זה לא נכתב על ידי מלאך, לא גורל, לא קדוש, ולא איש דת. אלא סתם בנאדם שהרעיון בא לא באמצע הלילה.