[ליצירה]
מכירה את התחושה, אם הבנתי נכון. ואם אפשר ברשותך שניתנה לקחת את זה לכיוון כלשהו:
קשב/ט' כרמי
קשה לשתי קונכיות לשוחח שיחה של ממש
כל אחת מטה אוזן לים שלה.
רק שולה הפנינים או סוחר העתיקות
יכול לקבוע בלי חשש: אותו הים.
אותי התחושה הזו, אף אחד לא מוגדר כמוני, היתה תמיד עושה בודדה.לאט לאט אני לומדת, שככל שאת יותר מדיקת במילים, ולומדת להגדיר ל ע צ מ ך, את מגלה שאינך לבד. רק טוב ואור :)
[ליצירה]
מדהים!!!
אין לי מילים..התרגשתי לקרוא!!התאור מדהים, הדימוי וההתפתחות של הכל--פשוט יפה!!הלוואי שנזכה להרגיש את תחושות ההתעלות והעונ על הקב"ה בזמן התפילה וההשפעה שלה עלינו...
[ליצירה]
מקסים!
בס"ד
כבר אמרתי שאת מדהימה אותי בכל פעם מחדש?!
כ"כ נכון...יש קטע סימלי לדעתי בהורדת השכבות במשך הדרך..שזו ההבנה של הדברים בראש, גם אם הם עדיין נראים מסובכים ואולי נוספו עליהם עוד הם כן מסתדרים באופן זה או אחר אפילו בתת מודע..כך- התאמתך לנוף..מקווה שהבנת את כוונתי..פשוט יפה!מתחברת ואוהבת!!
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
בס"ד
אני לא עומדת בזה!כל היצירות שלך פשוט גורמות לי...אני אפילו לא יודעת מה בדיוק...מן רגשות מעורבים...טובים...זה פשוט מקסים,את כותבת מדהים!!באמת!נשואה עכשיו?
"לפעמים אתה כ"כ מאושר באהבה שלך,באהובה שלך,שאתה פשוט מחריש.אין לך מילים לבטא מה אתה מרגיש..."המשפט הזה----כ"כ אני...תודה!
[ליצירה]
[ליצירה]
מהמם..
בס"ד
השיר מהמם ואת-איתו...מהממת!!!פשוט מקסים!! אפשר שהיה נכתב בזכות עצמו-כשיר נפרד..אבל זה לא פוגם בשיר הקודם..לדעתי...
[ליצירה]
בס"ד
באמת ברוכה השבה...
אין מילים...פשוט לבכות!מזדהה עד כלות..געגועים עזים אלייך.. אליי..
כתוב בצורה מהממת!!
צריך לנקד..השירים שלך העירו מנגינות..ואני לא יודע...