[ליצירה]
שני שירים יפים מאד המעבירים הומור לשמו.
הפאי הוא מתמטיקה בשעת אכילה.
האפסילון הינה מילה שלך בלבד כנראה אפס קטן,
כפי שהבנתי. שני שירייך מצויינים לעניות דעתי ומהנים.
תודה לך כי אהבתי:
חיים
[ליצירה]
רק הסבר קטן
לגבי אפסילון- מדובר גם כן באות יוונית הנראית כמו E רק מעוגל יותר, אולי מישהו יכול לשים את האות הזו כאן בפונט המתאים? אשמח מאוד..
הרעיון מאחורי השיר הזה הוא הוכחה מתמטית של גבולות של פונקציות, (אני מקווה שזה לא נשמע מבהיל מידי) על מנת להוכיח גבול מגדירים מספר קטן מאוד כמו למשל 0.00000000000001 ומסמנים אותו באות היוונית אפסילון (ואת ההמשך של הוכחות אלו אשאיר למתעניינים לחפש לבד)
מקווה שלא הרסתי עם האזכורים המתמטיים.
[ליצירה]
יש!!!
פרסמת אותם!
:)
סומסום שמחה מאוד.
זה מוכיח שההזיה איננה מנותקת מהשכל, אלא יונקת ממנו. איפה היינו היום בלי הטירוף המתמטי?
(ואיזה מזל שאנשים אחרים לומדים את זה)
[ליצירה]
אילת זה ממש טוב!
מי שרוצה לשמוע צלילים שומע אותם, הם נמצאים בכל מקום בו מופיעה מילה כתובה, כל שצריך זה לרצות לשמוע ולא צריך להיות לשם כך מלחין.
שירך מביע כמיהה ורצון לחיים ביחד וזו המנגינה הכי
יפה שאפשר להשמיע.
את זאת עשית ובגדול.
אהבתי ואהדתי את יצירתך הקוראת לאחדות:
חיים
[ליצירה]
יש כאן צרוף של שני דברים- "נקודה" ו- "אפשרית":
נקודה- כי כל התוכניות וכל המחשבות מתנקזות יחד ומצטמצמות לנקודה אחת שאינה תופסת מקום וזמן, וכיוון שכך- הנקודה נעשית "אפשרית", כי הכל יכול להתכווץ לדבר כל כך קטן ולכן גם יכול להתקיים- אפשר להספיק דברים שלא לוקחים זמן, אפשר לעשות דברים שלא דורשים מאמץ.
מקווה שהסברתי קצת
[ליצירה]
החש בראשו...יעסוק בתורה.
והחש בבטנו....יעסוק באמונה.
תורה(להלן משנה,גמרא,הלכות ושות') טובים לראש.
אמונה(להלן מוסר מחשבת ואמונה)טובים ללב.
ואין תרופה יותר טובה ללב כואב...מאשר להתרפק על אבא שבשמיים...בדוק עם ניסיון.
[ליצירה]
אז הכל בסדר
אם יש לך כאלה מחשבות בעקבות הלימודים, ויוצאים משם כאלה שירים (הפעם לא על הלימוד שאין, אלא על זה שיש), כנראה שהכל בסדר. גם אם יש מעט ביקורת כלפי המרדף אחרי הדיוק...
רעיון ממש חמוד!
[ליצירה]
לא הבנתי- אם מצאת אותה בסוף בעמקי לבבך זה אומר שמצאת אותה באמת, והגעת למסקנה שהאוצר לא מתחת לגשר אלא אצלך בבית, או שרק הכתה בך איזושהי הבנה בנוגע לעצמך?
איילת בשם האיילת האבודה
[ליצירה]
על הלבדיות של כל אחד מאיתנו
לא יודעת אם זה בדיוק מה שהתכוונת אבל הנה קצת
נראה שאני חלוצה בכתיבת תגובה ליצירה זו, אשרי שזכיתי
קצת מהפרשנות שלי ומה עלה לי בעת הקריאה:
כמה אנחנו חיים בעולם וכמה אנחנו יכולים להיות סגורים בתוך עצמנו כשהכל סובב סביבנו, ונדמה שמלבדנו אין עוד אדם... אלא שפתאום בשורות האחרונות עולה רמז דק לקיומו, בעצם לקיום ערוגתו של האחר, המעידה בעקיפין הל היותו של עוד אדם בודד בעולם.
מלבד הרעיון מאחורי המלים אהבתי גם את הצורה בה הבאת אותן
איילת
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
מדבר אלי
זה יפה (אז בכל זאת אני כותבת תגובה)
האמת היא שמהצד של מדעי הטבע אני קצת מרגישה את החלומות שלי נכנסים לתוך ריבועים ומשולשים..
בתקווה להרחבת ד' אמות..
איילת
[ליצירה]
כתוב מעולה- כמובן
ואני שאחרי שהזעתי כל הדרך הדרך המפרכת לכיסופים (שני לילות של הליכה, שבסופם לא הגענו..), ואח"כ הלכתי לרקוד בחתונה, חשבתי לעצמי: ה', כמה בנאדם יכול כבר להזיע???
תודה שנתת ביטוי מוצלח יותר למחשבה הזאת.
וכמובן לא נשכח את אלו שמזיעים בירוחם :-) עם ישראל, ארץ ישראל, קצת חשבון נפש של "הציבור" וכו...
[ליצירה]
יחסות (1)
זה נראה כאילו כך האדם שולט בעולם יותר, ולא היא! כי כשכולם נעים ואתה עומד אתה ממלא את רוב זמנך במדידות של מה שזז יחסית אליך במקום להיות זה שזז ויוצר........ (כתבתי על זה משהו אבל טרם פרסמתי אולי בהזדמנות..)
חוצמזה שלא יפה להאשים את איינשטיין הוא דוקא הגאון בכל הסיפור