[ליצירה]
שיר על גאולה, על עולם אחר שעוד אינו קיים.
הבניתי כך: כל הערכים העליונים שבין הדוד ורעיתו שבגלותנו פרחו למימד המיסטי הלא נגיש לנו, חזרו להתגלות בגוף עצמו דרך החושים; אבל כבבית שלישי מהמקום הכי נמוך.
[ליצירה]
וואי, התקופה הזו עושה לך את זה כל שנה מחדש מה.... בכל תקופה כזו אתה "מפציץ" את העולם בעוד יצירה עצומה שלך, כאילו אגרת אותה במשך כל השנה בפנים. והיא, כשנתנו לה את האפשרות לצאת, עשתה את זה במלוא הודה והדרה...
השנה עוד לא התחילה ואני כבר מחכה לתחילת השנה הבאה... שנזכה לעוד אחת מופלאה כזו שלך... :)
נעתקו מילותי.
תודה.
כיסוף.
[ליצירה]
מצטרפת.
אכן פשוט ויפה ואמיתי כל כך.
מרגישה הזדהות כל כך גדולה.
ובעיקר- התחיה המחודשת שבסתיו שמביאה איתה רצון לחיות באמת. הכמיהה להיות חלק מהחיות הזו ולא רק להתבונן בחיות ולעבוד קרוב אליה..
אוהבת מאוד
ועם כל קריאה, יותר ויותר.
[ליצירה]
העמידה האינטימית והמרגשת לפני האל בשיר הזה (כמעט רומנטית, בעצם), לצד החגיגיות וההוד שבחג, שביום הכיפורים -
משהו שמזכיר לי את מסתרי הזוהר, נגיד, ואת שיר השירים (גם בגלל הרמזים המכוונים, כמובן).
זה פשוט מרגש עד דמעות.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
נוגע נוגע נוגע...
בבטן בפנים.
אותי כבשו החלקים הראשונים (אם הבנתי אותם נכון) - הפחד מהאמונה, מהכבלים שיש בה לעיתים, מהאפרוריות שעלולה להיות בה, בניגוד לחיות הטבעית, לעולם (ל"רוחב הדעת"), ועם זאת - המשיכה אליה.
[ליצירה]
כיסופים וכישופים מהבוידעם. איזה כיף.
אז..איך מלמדים את גברת פלפלת עצמה להסתכל על עצמה ביציבות כזאת, בבטחון בסיסי, ולא להאבק כל יום מחדש על מקומה בעולם?
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
נכון.
אבל נדמה שבכל זאת, תמיד יש משהו כואב, פוצע, שמניע את היצירה -
אם לא טירוף ושגעון אז עצבות עמוקה או דכאון
(האם זה מקרה שגם זלדה, גם רחל (שאותן הזכרת) וגם לאה גולדברג חיו חיי בדידות ותוגה, ללא אהבה ממומשת?).