'תגעגעת. 'תגעגעת. 'תגעגעת. 'תגעגעת. 'תגע-- אני צריכה הפסקה. הנחתי את הסלולרי על השידה ובהיתי בשמשה של החלון. סבורתני שזה יום מאוד יפה היום. יום מאוד יפה. . . חמשת קרני שמש עקשניות מרכזות את כל כוחן אל מול הוילון הסגול. טפשות. אני קמה ומהדקת את הוילון מקצהו אל אמצעיתו. אמצעיתו-איזו מילה מצחיקה! אין סיכוי. אני החלטתי לשקוע אז אני אשקע. אשקע בגעגועים. 'תגעגעת. 'תגעגעת. 'תגעגעת. 'מגעגעת. אני לוחצת על המקשים והאותיות נכתבות כאילו מעצמן. ההקלדה היא עיוורת. השתפשפתי. ימים של הקלדה כבר כמה ימים? היוו את הסטאג', בקרוב אקבל את התואר. חח, בקרוב תקבלי את התואר! התכנסנו כאן היום (יום, יום, יום) בשביל להעניק (ניק ניק ניק) את תואר 'מומחית בהקלדת המילה 'מתגעגעת' לך --אבל מי אני ? (אפילו לחלום כמו שצריך אני לא מסוגלת). (כן, אני כן) ..ואז הם ישאלו אותי על הפסיק הקטן שמחליף את המ'. ואני אגיד שזה חוסך לי להקליד אות. ואז אני אבין שזה עדיין לא משנה, כי אני צריכה להקליד את הפסיק. 'תגעגעת. (שיט).(את רואה?) הממ.. אני שומטת את הסלולרי ארצה, לנעל בית פרוותית שנמצאת למרגלות הסנטר שלי ומשנה פוזיציה על המיטה. איך זה קרה. איך. זה. קרה. ואין לי תשובה. יש לי רק תחושה.כזאת של געגועים. כבר חודש כמעט שהוא לא התקשר (24 ימים, אשמורת בוקר אחת,שעה אחת ועשריםדקות). את רוצה אותו? ---לא. ..לא חושבת, לא. אנחנו דומים מדי. יש לנו את אותם כוחות. והוא שואב ממך את האנרגיה, כך אמרת לו כשצחקתם את נפשכם החוצה בשיחה האחרונה שהסתיימה כי גמרת לו את הבטריה (איזה בטריה מחזיקה רק 3 וחצי שעות..3 וחצי שעות!!). "אתה שואב ממני את..כל..-תפסיק לצחוק! אתה מצחיק אותי! ואני לא..חחח..לא.-- -- יכולה להפנים את תחושת הגעגוע יותר. רגש נקי וטהור של געגוע. ואני לא רוצה אותו . 'תגעגעת. 'תגעגעת. 'מתגעגעת. זהו נגמרו התווים. אפשרויות שליחה חיפוש ליאור send "שולח הודעה" "הודעה נשלחה". * 'גם אני מתגעגע. הראש שלי פשוט עמוס במחשבות ומכיוון שאני יכול להכיל עד 7 מחשבות בו זמנית בכל פעם שאני מתכוון להתקשר אליך באות 7 מחשבות חדשות ומשכיחות (ליאורי)'