המבנה הגלי הזה הזכיר לי משהו רעוע וחסר ביטחון..
לב שבור מלא ברגשות מעורבים, בעיקר על העיניין שבגללו נשבר. נראה לי..
את כותבת מרגש כזה, ד"א.
אני אוהב את היצירות האלה שמביעות מסר על משהו אחד, אבל כל אחד יכול לפרש את היצירה למקרה הספציפי שלו...
בכל מקרה- אל תיעלמי.
[ליצירה]
המבנה הגלי הזה הזכיר לי משהו רעוע וחסר ביטחון..
לב שבור מלא ברגשות מעורבים, בעיקר על העיניין שבגללו נשבר. נראה לי..
את כותבת מרגש כזה, ד"א.
אני אוהב את היצירות האלה שמביעות מסר על משהו אחד, אבל כל אחד יכול לפרש את היצירה למקרה הספציפי שלו...
בכל מקרה- אל תיעלמי.
[ליצירה]
משום מה בכל הקריאה הרגשתי כאילו יגיע בוקר שבו היא פשוט לא תקום.. זה כאילו הלך לקראת זה.
שמחתי לקרוא שלא.
צריך לחייך, ואז זה ישפיע בפנים. בדוק.
כתיבה יפה, זורמת.
[ליצירה]
"לא בדברים שמחוץ לנפש
לא באוצרות חולפים ועוברים
בלב האדם פנימה
נשמעים צלילי עוגב
של הטוב היפה האמת והצדק
שם האושר שוכן."
(הרמב"ם)
וואו. תודה לך סוערתי.
תגובות