פשטני וחסר גמישות, הייתי משווה על הצד האימפרסיוניסטי.
לי, אישית, השיר לא חידש כלום, לא פתח לי קו מחשבה נוסף ולא סלל דרך חלופית לתוצאה.
הוא חורג מסגנון ה"הייקו" והופך למיני-נובלה (?)
המוטיב לא נשנה ואף לא פעם אחת [חתונה].
שתי שלמויות לשלמות אחת: זה טוב ? וכי מה עדיפה שלמות אחת על פני שתיים ?
בגדול, הפוטנציאל קיים, זקוק לליטוש ועיבוד תוצר-ידייך.
אך זו דעתי-שלי בלבד.
בהצלחה בהמשך.
פאתוס.
[ליצירה]
חתונה
פשטני וחסר גמישות, הייתי משווה על הצד האימפרסיוניסטי.
לי, אישית, השיר לא חידש כלום, לא פתח לי קו מחשבה נוסף ולא סלל דרך חלופית לתוצאה.
הוא חורג מסגנון ה"הייקו" והופך למיני-נובלה (?)
המוטיב לא נשנה ואף לא פעם אחת [חתונה].
שתי שלמויות לשלמות אחת: זה טוב ? וכי מה עדיפה שלמות אחת על פני שתיים ?
בגדול, הפוטנציאל קיים, זקוק לליטוש ועיבוד תוצר-ידייך.
אך זו דעתי-שלי בלבד.
בהצלחה בהמשך.
פאתוס.
[ליצירה]
לדעתי דווקא הפשטות והחוסר שלמות (מביחנת מראה הציור) מדגיש את מה שנראה לי שסוסת אור מנסה להביע.
עפ"י הכותרת, חשקה נפשה לשבת מול מדורה לאור הכוכבים ולנגן.. ואולי החוסר בפרצוף אמור להראות שהיא עוד לא בטוחה מי היא רוצה שינגן. (אני מקווה שפירשתי נכון..)
לדעתי הציור נשאר כרישום בעפרון בגלל שפשטות שבמה שצויר.. נגינה בכזה מצב זה דבר כ"כ פשוט, אך ממלא מאוד.
אולי הציור לא שלם כי היא מרגישה שחסר משו במעמד הזה, והיא עוד לא בטוחה מה.
כואב לי נורא שמגיבים כ"כ הרבה תגובות לא אוהדות ליוצרת אחת.. ולצערי זה לא הפעם הראשונה שמבקרים אותה כ"כ.
לדעתי היא יוצרת מוכשרת בהחלט. צריך פשוט לנסות קצת להתעמק ולהבין יותר מה היא מנסה להביע.
כל הכבוד לך סוסה על הפירסום של היצירה הזאת. אהבתי אותה מאוד.
תגובות