ושיווא הנערץ רוקד, רוקד על הגופות
(הבהרה: שיווא הוא האל הראשי של הודו, ולרוב מייצג את המלחמה. אחת הסצנות המפורסמות ביותר בהן הוא מופיע היא לאחר קרב עם השדים, כשהוא אוחז בשערותיהם של המובסים ורוקד על הגופות)
בדיוק מה שחשבתי, אבל לא ידעתי איך להביע.
אולי כדאי להוסיף הסבר על מי זה שיווא (חוץ מזה שהוא אל הודי), ולמה הוא רוקד על הגופות.
כמו שכבר אמרתי - תמשיכי!
[ליצירה]
מושלם
בדיוק מה שחשבתי, אבל לא ידעתי איך להביע.
אולי כדאי להוסיף הסבר על מי זה שיווא (חוץ מזה שהוא אל הודי), ולמה הוא רוקד על הגופות.
כמו שכבר אמרתי - תמשיכי!
[ליצירה]
יש לך פוטנציאל, זה בטוח. אבל נתקלתי כאן בכמה תופעות מאוד מוכרות בכתיבת פרוזה - 'החדר הלבן' - ההתחלה בסביב "ריקה", פתיחה נפוצה מאוד שמראה בעצם איך המחבר יושב מול הדף הלבן ואין לו מה לכתוב [?]'סימנים גרפיים' - הדגשות, סימני קריאה וכו'; יש עוד, אבל אני מאוד ממליצה לך לקרוא את לקסיקון טרקי סיטי, מכיוון שכל מה שצריך כדי להמנע משגיאות מסויימות הוא, פשוט, מודעות.
והלוואי שעוד הרבה אנשים יכתבו בדיוני P-:
(אם אתה מעוניין בקישורים לטרקי סיטי ושות', אני אשמח)
תגובות