ושיווא הנערץ רוקד, רוקד על הגופות
(הבהרה: שיווא הוא האל הראשי של הודו, ולרוב מייצג את המלחמה. אחת הסצנות המפורסמות ביותר בהן הוא מופיע היא לאחר קרב עם השדים, כשהוא אוחז בשערותיהם של המובסים ורוקד על הגופות)
בדיוק מה שחשבתי, אבל לא ידעתי איך להביע.
אולי כדאי להוסיף הסבר על מי זה שיווא (חוץ מזה שהוא אל הודי), ולמה הוא רוקד על הגופות.
כמו שכבר אמרתי - תמשיכי!
[ליצירה]
מושלם
בדיוק מה שחשבתי, אבל לא ידעתי איך להביע.
אולי כדאי להוסיף הסבר על מי זה שיווא (חוץ מזה שהוא אל הודי), ולמה הוא רוקד על הגופות.
כמו שכבר אמרתי - תמשיכי!
[ליצירה]
דנדן
עם כל הכבוד למורה שלך למחשבת, אני מתקוממת, ואפילו יותר. א י ן ד ב ר כזה שני סוגים של גזענות. גזענות היא השקפה לפיה קיימת קבוצה מסויימת שיותר טובה משאר הפרטים. אין דבר כזה גזענות חיובית. שנאה של אדם על סמך המוצא שלו היא לא חיובית, בשום מקרה שהוא. שימו לב שכשתמיד זה מגיע אלינו, אנחנו יכולים לכופף, להחליק ולהגיד: אנחנו לא הורגים, אנחנו לא כמוהם... שטויות. באותו כוזרי מעלה החבר את הטענה הזאת בדיוק לפני מלך הכוזרים - שמשיב לו, שלו היתה ליהודים מדינה, והיתה להם אפשרות להיות כמו כולם - אזי הם היו כמו כולם, כולל האלימות והשנאה. היהודים לא יותר מוסריים מאף אחד אחר. גזענות היא גזענות... שאלה: האם גזענות היא לגיטימית רק מפני שהיא לא מתבטאת במשרפות ותותחים? האם השנאה השקטה, הנאורה כביכול, היא בסדר? מוצדקת?
והחבר ענה: מצאת מקום חרפתי, מלך הכוזרים.
אנחנו לא יותר טובים מהם. הדיבורים היפים על שני סוגי גזענות לא מראים דבר אלא, שקשה לנו להביט אחד לשני בעיניים ולומר: אנחנו גזענים.
וצבועים.
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
שֶמֵימַי מרים - משהו כאן הפריע לי. זה חורג משאר המבנה, ובהנחה שיש כאן התעסקות בתסכול - של הדובר ושל האב - זה קצת מסביר את עצמו. מזכיר, אגב, את "נוסח" של בן ציון תומר. לא רק הנושא, כמו יותר המשפטים חסרי הפעלים.
תגובות